תקשורת ומדיה

נטלי דדון תוציא אלפים לרחובות? "לנוכח האנטישמיות הגואה בת"א"

נטלי דדון קוראת לציבור להגיע להפגנה הערב בתל אביב: "לנוכח האנטישמיות הגואה בתל אביב. מתוך חרדה לזהות היהודית. ודאגה עמוקה לנעשה ברחובות תל אביב. מבקשים להגיע הערב למרכז ״ראש יהודי״ להביע תמיכה ולעודד את אנשיו"
תום נחום |  3
נטלי דדון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מתנגדי הרפורמה במערכת המשפט והחקיקה לביטול עילת הסבירות קיימו אמש (שלישי) הפגנה נוספת בתל אביב, כאשר הפעם נרשמה גם תקיפה של הרב יגאל לוינשטיין, כפי שפרסם מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו, כאשר מי שהגיבה בזעם וכאב גדול לכך היא הדוגמנית ואושיית הרשת, נטלי דדון.
דדון כתבה כך תוך צירוף של תמונה שקוראת לאנשים להגיע להפגנה הערב בתל אביב: "לנוכח האנטישמיות הגואה בתל אביב. מתוך חרדה לזהות היהודית. ודאגה עמוקה לנעשה ברחובות תל אביב. (כמובן שמסתייגים מכל גילוי גזענות כלפי כל מגזר) אבל - לא רק אירועי האתמול במרכז ״ראש יהודי״ אלא הכפייה על אורחות חיים דתי, התנכלויות לדוכני תפילין, הפגנות מול בתיהם של אנשים דתיים, סגירת גני ילדים, ביטול התפילה בכיכר דיזנגוף ועוד.. ומתוך רצון לשמר את צביונה של תל אביב כעיר ליברלית פלורליסטית שמעודדת ותומכת בחופש הדת של כ-ו-ל-ם - על אחת כמה וכמה של יהודים במדינתם. אנחנו, אנשים פרטיים, חילוניים ליברלים, שחרדים ודואגים. מבקשים להגיע הערב למרכז ״ראש יהודי״ להביע תמיכה ולעודד את אנשיו. באו הצטרפו אלינו. לא באים? לא יכולים? לפחות שתפו".
 
בסרטון שכלל את תקיפתו של הרב לוינשטיין על ידי מפגינים, כתב מגל כך: "הטירוף "הליברלי" הערב בתל אביב אביעד נחשוני, שליווה את הרב יגאל לוינשטיין להרצאה בישיבת "ראש יהודי": "עשרות מפגינים ניסו לתקוף אותנו פיזית, במקלות וגם בידיים. אם השוטרים לא היו מגינים על הרב בגופם זה היה נגמר רע מאוד". אם המשטרה לא תתחיל לעשות פה סדר מול המטורפים האלימים האלה כמו בארצות הברית, נגמור פה כמו בסוריה". 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גם אנחנו לא אומרים כלום על מצעד הגאווה
    עדי 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מתערטלים, אבל אף פעם לא התערבנו, ככה זכותם של הדתיחם לעשות כראות עינם
    סגור
  • 2.
    נטלי יישר כח (ל"ת)
    אילנה 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טרור נגד תורת השם
    ארז 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזכיר כל כך את גרמניה בשנות ה30. כל מתקפה רק תוביל לעוד הפצת תורה ואמת !
    סגור