תקשורת ומדיה

אלירז שדה בווידוי: "אנחנו שקרנים, הכי כואב ומפחיד אותי"

אלירז שדה ממשיך להתבטא בנחרצות סביב הדיון הגורלי בבג"צ: "הכי כואב ומפחיד אותי כאזרח במדינה דמוקרטית נאורה ששופטי ישראל לא חשים צורך לפנות לאזרחים ולהסביר או חלילה להביא רעיונות לתיקון מעצמם. למה שנאמין לאסתר חיות? אם צד אחד שטן גמור והשני מלאך מושלם אז אנחנו שקרנים מדהימים. ואתם?"
תום נחום |  4
אלירז שדה (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)

אחרי הדיון הדרמטי והגורלי סביב ביטול עילת הסבירות בבג"צ, כוכב הריאליטי, זוכה 'האח הגדול' לשעבר ובעלה של אילנית לוי, אלירז שדה, שכבר ביקר בימים האחרונים רבות את בית המשפט וכמו כן, גם את הנשיאה אסתר חיות, ממשיך להביע את דעתו בצורה נחרצת בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו.

הפעם, שדה כתב כך: "הכי כואב ומפחיד אותי כאזרח במדינה דמוקרטית נאורה ששופטי ישראל לא חשים צורך לפנות לאזרחים ולהסביר או חלילה להביא רעיונות לתיקון מעצמם. אמרה חיות לרוטמן שאין היא מחפשת כבוד, מחילה מכבודה אבל למה שנאמין לך? כי אמרת? אם אמרת אז זה נכון? אפשר לכבד ולהעריך את בית המשפט ואת חיות וגם לבקר אותם, כך גם את נתניהו ואת ממשלתו. אם צד אחד שטן גמור והשני מלאך מושלם אז אנחנו שקרנים מדהימים. ואתם?".
 

כזכור, זאת לאחר ששדה כתב בטוויטר על הדיון הדרמטי בבית המשפט: "המציאות מראה כי נתניהו הוא ראש האופוזיציה וחיות היא ראש הקואליציה. מברוכ. השופטים שפטו במשפט שלהם וקבעו כי לא סביר לפסול את עילת הסבירות. האם אני סומך על נתניהו שישתמש בכוח רק לטובת הציבור? כבר לא אבל גם על חיות וחבר שופטיה איני סומך. מותר לי? איך קוראים למדינה שהשופטים עושים משפט ראווה שהם גם צד בדיון שסופו ידוע מראש והם מנצחים? נו נו נו... דיק... נו... דיקט... אתה חכם ואמיץ רק אם אתה חושב כמוני, תמיד".
 

"כשיגיע היום שיחוקקו כאן חוקים מסוכנים אז יבוא בית המשפט ויבטל את החוקים המסוכנים, עד שזה יקרה אי אפשר להשתמש בכלים כבדים על מציאות חיים דמוקרטית להפליא. דיקטטורה לא הופכת לכזאת רק משינויים בחוק בכלים דמוקרטיים, תמיד ישנו מימד אלים נוסף שקורה במקביל, כמו הנשק והפשיעה במגזר הערבי. אז מי ינצח? ההגמוניה הציונית חילונית של חיות או ההגמוניה הציונית הדתית של רוטמן?".
עוד קודם לכן כתב שדה כך: "רוטמן שוטף את האולם, השופטים יודעים שהכל משודר לעם והם מנסים הכל כדי להקשות והוא ממשיך. השופטים קורסים בכסאות. רוטמן דובר שפתם ומכיר כל נים בעולמם. מחזה דמוקרטי אדיר שאין לשופטים יכולת להתמודד, חושף את העיוות המשפטי בישראל ואת השופטים".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הפוליטקאים והשופטים מייצגים
    ZB 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אם השקר שולט במחוזותינו הייצוג מתאים
    סגור
  • 2.
    אז הוא אמר...
    ירקן 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מר שדה, תמשיך להתעסק בירקות, הבנה משפטית מורכבת אינה מהחוזקות שלך.
    סגור
  • 1.
    מה נסגר איתך?
    רויטל 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השופטים יפנו להסביר לנו? מה זה תוכנית ריאליטי? אולי מוטב שתנשום רגע ותחפש תובנות אחרות אולי בתוך הממשלה? אולי בהרכב שלה? אולי באחד שכולנו מטורללים בגללו? אתה מקשיב לעצמך? לא מבין את הסיבוב שעושים עלינו? אולי תבין ביום שהילדה המתוקה שלך תישאר בחוץ עד שהבנים יגמרו לראות הצגה, לטייל, לשחות, לכייף וכשיתפנה המקום יתנו לה שאריות של חינוך, תרבות, כלכלה, ומי יודע עוד מה? או תשאל את רעייתך המקסימה כמה דיווחי רצח נשים ופגיעה בהן גברו פה עם הטרפת שהמדינה עוברת כדאי תקשיב לה זה יותר חשוב עכשיו מלהתנדנד כמו לולב או לצום בכיפור ולבנות סוכה לשמוח עם התורה וכל זה בשם הגינונים וביחד עם כל כך הרבה דתיים שאוכלים את האוכל של הילדה שלך ומתפללים מן השפה אל החוץ ופושעים בנו השכם וערב ואם אתה כבר שוחה בחוגים שלהם ספר להם קצת על הווי צבאי, חוויות ממסעות סגירת שבתות שמירות אימונים שלא יגיעו לצבא ותהיה להם הפתעה גמורה טוב עדיף שתבוא קצת לרחובות הבוערים כבר 9 חודשים ותבין שאתה חי בסרט
    סגור
  • מקרה אבוד
    דני 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מצב שהוא מבין את זה. אשתו נראית לי יותר חכמה ומבינה.
    סגור