תקשורת ומדיה

ברבי ואופנהיימר בהישג מטורף: מספר הצופים של הסרטים בישראל נחשף

ברבי זכה בסרט המצליח ביותר בעולם בשנת 2023 ויוצא במהדורה מיוחדת באיימקס בארץ ובמקומות נבחרים בעולם לשבוע אחד לרגל חגיגות מיליון צופים בישראל יחד עם אופנהיימר
מערכת ice | 
צילום יוטיוב/ Universal Pictures, מתוך אתר הסרט ברבי

ברבי זכה בסרט המצליח ביותר בארץ ובעולם לשנת 2023. כדי לחגוג את המאורע המיוחד יצא הסרט במהדורה מיוחדת באיימקס בארץ ובמקומות נבחרים בעולם לשבוע אחד החל מה-21/9. המכירה המוקדמת תחל מחר.


לכבוד המהדורה המיוחדת, הסרט עבר המרה לפורמט האיימקס. במקור הסרט יצא בתאריך ה-20/7 ולא שוחרר בפורמט האיימקס בגלל שמסכים אלה היו שמורים לאופנהיימר שצולם ויצא באותו יום. אופנהיימר מצידו זכה גם כן להצלחה חסרת תקדים והוא מחזיק בשיא הפתיחה הגבוה ביותר אי פעם לסקט דרמה בישראל. הסרט אופנהיימר הציג במשך שישה שבועות על מסכי האיימקס בארץ. על אף שאין באמת קשר, סמיכות היציאה של שני הסרטים המצליחים יצרה את התופעה "ברבינהיימר" המתייחסת לצפייה של מעריצים בשני הסרטים בזה אחר זה או בסמיכות קרובה.
 


כעת, יוכלו המעריצים השרופים של ברבי לחוות גם הם את הסרט המועדף עליהם על מסך האיימקס שנחשב לטוב בעולם. טוליפ אנטרטיימנט המפיצה את שני הסרטים בישראל מדווחת כי לשני הסרטים יחד נמכרו מעל מיליון כרטיסים מאז צאתם. בסרט ברבי לבדו צפו בבתי הקולנוע בארץ למעלה מ-650 אלף איש. מדובר בסרט הקומדיה הבינלאומי המצליח ביותר בישראל בכל הזמנים. באופנהיימר שיצא במקביל צפו עד כה כ-350 אלף איש בישראל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה