תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מחפשת שידוך? זה הסוד הגדול שהחליטה לחשוף

אופירה אסייג המשיכה לשתף את עוקביה בת'רדס בסודות מהמטבח וחשפה מתכון לצלי בשר ברוטב יין וירוקים - אך בסטורי שדיבר על המתכון באינסטגרם, אסייג חשפה את הצעד הבא בחשבון הת'רדס שלה: "כנסו לעמוד שלי יש הכל מהכל... כן, חדשות ומתכונים ובקרוב שידוכים"
תום נחום |  5
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג בדרך לתוכנית בישול חדשה? אשת התקשורת הוותיקה, מגישת אופירה וברקוביץ' בימי שישי בקשת 12 ו'תוכנית הספורט של ישראל' ברדיו תל אביב (102FM) בכל יום מראשון עד חמישי, אופירה אסייג, שרק ביום שני הפתיעה את כולם וחשפה את אחד הסודות הגדולים במטבח שלה לבקשת העוקבים והעוקבות ברשתות החברתיות עם חשיפת המתכון שלה לכנפיים עם בטטות ותפוחי אדמה ברוטב - ממשיכה לשתף את עוקביה במתכונים מהמטבח שלה עם מתכון מיוחד ליום שישי ופרסמה בחשבון הת'רדס שלה את המתכון שלה לצלי בשר ברוטב יין וירוקים.
אסייג פרסמה את המתכון בחשבון הת'רדס שלה וכתבה כך: "מתכון לצלי בשר ברוטב יין וירוקים. מצרכים: 2 קילו צלי בשר מספר 6, בצל ירוק, עלי כרפס, עלי תרד, שום, יין אדום. אופן ההכנה: שוטפים וחותכים את כל הירוקים לסיר ענק, מניחים בצורה יפה ועל הירוקים מניחים את הבשר גוש שלם! מפזרים שיניים של שום (7 חתיכות), מלח, פפריקה, פלפל שחור, כורכום, כמון, עלי דפנה ושופכים כוס יין אדום יבש. ממלאים במים 3/4 סיר, לבשל על אש בינונית 6 שעות, לקרר, להכניס לילה למקרר ומחר עוד שעתיים בתנור. דברו איתי אחרי". בסטורי שלה באינסטגרם אסייג כתבה: "מתכון לצלי בשר ברוטב יין וירוקים בבישול ארוך, כנסו לעמוד שלי יש הכל מהכל... כן, חדשות ומתכונים ובקרוב שידוכים".

אופירה אסייג חושפת סודות מקצועיים (הסטורי של אופירה אסייג - אינסטגרם)
כזכור, באשר למתכון הקודם שחשפה אסייג כתבה כך: "טוב! אז הבטחתי שיהיה פה הכל נכון? אז קבלו מתכון ראשון ולא אחרון - כנפיים עם בטטות ותפוחי אדמה ברוטב יאמי. מצרכים: 2 קילו כנפיים, 6 תפוחי אדמה, 2 בטטות, שום שלם. אופן ההכנה: לחמם תנור 180 מעלות, בסיר המיועד לתנור יש להניח את כל הירקות (ממליצה עם קליפה ולשטוף היטב) בצורה יפה כמו שאני אוהבת... על הירקות לפזר בנדיבות את הכנפיים, רוטב סויה, רוטב טריאקי, סילאן, יין אדום - והכל באופן מכבד, לא מוגזם. מלח גס, פלפל גס ולהכניס לתנור לארבע שעות. בתיאבון".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אין עוד בעולם כדורים נגד בחילה שמאפשרים לראות את התכנית (ל"ת)
    רמי צפון 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אופירה
    אבי 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צורה לך . רק זה נשאר לך לעשות בחיים . לא יוצלחת שכמותך .
    סגור
  • 3.
    אופירה
    יוסי בן בנימין 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גברת הסייג היקרה את אישה מדהימה עיתונאית בחסד אמינה ישרה והיחידה שמסתכלת לכולם בעיניים בלי למצמץ.היה מתאים לך להיות שופטת אני בטוח שהיה צדק אצלך .עלי והצליחי
    סגור
  • 2.
    אנא תתרכזי רק בספורט בלבד!!
    משה 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כי כל נושא אחר זה ממש לא מאתים לך. בושה לערוץ 2 שנותנים לך תוכנית.
    סגור
  • 1.
    עדיף שתתרכז באוכל
    G 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי הרעל שלה במקומות אחרים .לא הכי טעים
    סגור