תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג רצה לפוליטיקה? זו התגובה המפתיעה שלה לכך

מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12, פאולה רוזנברג, הותקפה בפייסבוק על ידי מגיב שכתב לה: "ניבט מהפוסטים שלך שאת עושה צעדים ראשונים לעבר הפוליטיקה. אומר לך דבר אחד: יש לנו מספיק ויותר נשים בינוניות בצד השמאלי", רוזנברג הגיבה: "לא, אין לי עניין להצטרף לפוליטיקה. יכול להיות שהפה שלי יסתדר שם, אבל לא חושבת שהלב שלי מתאים לזה"
מערכת ice | 
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
לאחר שהפכה להיות פנים קבועות בנוף של ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית ברחוב קפלן בתל אביב וכמו כן, כאשר הרימה הילוך ברשתות החברתיות ומפרסמת בקביעות את דעותיה נגד הממשלה והחקיקה במסגרת הרפורמה, האם מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12, פאולה רוזנברג, בדרך לרוץ לפוליטיקה? התגובה שלה לטענה כזו בנושא הייתה חדה וברורה מאוד.
בתגובה בפייסבוק, כתב לרוזנברג אדם בשם שמעון לב רן, שעל פי חשבון הפייסבוק שלו משמש כיועץ נדל"ן בכיר בסנצ'ורי 21 הרצליה, כך: "ניבט מהפוסטים שלך שאת עושה צעדים ראשונים לעבר הפוליטיקה. אומר לך דבר אחד: יש לנו מספיק ויותר נשים בינוניות בצד השמאלי. תשאלי אפילו את מרב (מיכאלי)".
רוזנברג הגיבה לדבריו כך: "אוי שמעון, אתה כל כך לא בכיוון כשאתה לא עונה לגופו של עניין. יש לנו מספיק גברים בינוניים שינסו להעליב נשים באמצעות תגובות ילדותיות. חפש פוזיציה אחרת", בנוסף כתבה בסטורי באינסטגרם שהעלתה עם צילום המסך של השיחה המדוברת בפייסבוק: "ולא, אין לי עניין להצטרף לפוליטיקה. יכול להיות שהפה שלי יסתדר שם, אבל לא חושבת שהלב שלי מתאים לזה".
בנוסף, גם העיתונאית לינוי בר גפן, פאנליסטית 'חדשות הבוקר' בקשת 12, הגיבה ללב רן וכתבה: "אם אפשר שלא יסתפק להבא באמירות כלליות אל ישב עם חבורת חכמים (כולם גברים, כמובן) ויודיע לנו מה מכסת הנשים הבינוניות שהוא מרשה לכל צד להחזיק". כאשר על כך רוזנברג הגיבה: "תכלס כשיהיו יותר נשים בינוניות אז נדע שהפטריארכיה דועכת, אז תודה לך על האיחול שמעון. ואיך תמיד לינוי הכי שנונה מכולם, לא יעזור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה