תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג תחת מתקפה: "החיילים של הדיקטטורה אוזרים אומץ"

מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12, פאולה רוזנברג, חשפה בסטורי שלה תגובה קשה שקיבלה ברשתות החברתיות, כאשר אחד המגיבים כתב לה 'תגיבי שפחה'. רוזנברג הגיבה: "נראה שהחיילים של הדיקטטורה מתחילים לאזור אומץ ולהזדחל החוצה מהמחילות, לדרוס מפגינים, מפעיל מכת"זית מכוון על מפגין שיושב באין מפריע על הגדר ומפיל אותו מגובה, תגובות אלימות יותר ויותר ברשתות"
מערכת ice |  3
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
פאולה רוזנברג מגישת קשת 12, שרק אתמול חשפה את האיומים הקשים שקיבלה אמה בפייסבוק, ממשיכה להיות נתונה לביקורת קשה ומתקפות לא פשוטות מימין, זאת על רקע תמיכתה המוחלטת והשתתפותה במחאות נגד הרפורמה במערכת המשפט.
רוזנברג העלתה צילום מסך של תגובה ברשתות החברתיות מאדם בשם שאול, בה נכתב עליה ועם תיוג שלה: "תקיאי שפחה, זה טוב לשחרר. אגב האדום מחמיא לך".

מגישת תכנית הבוקר הגיבה על כך בסטורי שלה: "לא יודעת אם התגובה של בוט או לא, אבל נראה שהחיילים של הדיקטטורה מתחילים לאזור אומץ ולהזדחל החוצה מהמחילות, לדרוס מפגינים, מפעיל מכתזית מכוון על מפגין שיושב באין מפריע על הגדר ומפיל אותו מגובה, תגובות אלימות יותר ויותר ברשתות".

הסטורי של פאולה רוזנברג (אינסטגרם)
זאת כאשר רק אתמול רוזנברג חשפה בסטורי באינסטגרם שלה צילום מסך ובו מגיב בשם דורון כתב לאמה: "שתיזהר שלא יעלימו לה את הבת שחיה בדיקטטורה ולא מפסיקה ללכלך על הממשלה ברשתות החברתיות. הולה דיקטטורה". פאולה כתבה לו בתגובה: "אתה מאיים על אמא שלי בזמן שהיא עצובה על המדינה שלה? ועליי? מאיזה חומר אנושי אתה עשוי?". לצד צילום המסך, רוזנברג כתבה בסטורי: "GAME OVER, הבן אדם הזה הוא לא אח שלי, מעולם לא היה ומעולם לא יהיה".

פאולה רוזנברג חושפת את האיומים (הסטורי של פאולה רוזנברג - אינסטגרם)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ?
    מומו 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אימפריה פרפריה. אנאלפבליה יעללה שלך צאי מי החור שלך תפסיקי כול שנה לשריץ תלמדי משהוא ואחרי חן תאימי חוץ מי פה גדול אין לכם כלום אכלו לי שתו לי כולם אשימים רק לא אתם לעבודה בלי לישכות רוווחה לקבץ
    סגור
  • 2.
    פעולה רוזנברג
    אורי 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הפריפריה של ישראל שהיא רוב המדינה מספרית עוד לא התחילה אפילו להתעורר... אל תעירו את הדוב כי לדוב יש הרבה מאוד עליכם
    סגור
  • 1.
    שפחות
    שלומי 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השפחות המצחיקולות הן האליטות בארץ אני מתחייב להחליף איתן את חשבון הבנק שלי
    סגור