ויראלי

פאולה רוזנברג מתפוצצת: "תסתמו כבר, נגמר, נשבר לנו"

מגישת קשת 12 נגד תומכי הרפורמה: ""שמישהו יעז לקרוא לדניאלה, אמא של קצין קרבי, פריבילגית או תלאביבית! תסתמו כבר עם הדמגוגיה הילדותית והאווילית הזו. הניצול של ההגינות והמוסריות והאצילות של הנושאים בנטל המיסים, העבודה, הלחימה וסיכון החיים - עבר את הקו האדום מזמן"
מערכת ice |  4
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
פאולה רוזנברג ממשיכה להתנגח בכל מי שלא חושב כמוה בנושא המלחמה בין תומכי הרפורמה לתיקון מערכת המשפט לאלו המתנגדים לה. אמש (שישי) היא כתבה בפייסבוק שלה שהפך לזירת מלחמה של ממש בממשלה ובתומכיה עוד מסר נוקב.
רוזנברג כתבה בפייסבוק שלה: "שמישהו יעז לקרוא לדניאלה, אמא של קצין קרבי, פריבילגית או תלאביבית! תסתמו כבר עם הדמגוגיה הילדותית והאווילית הזו. הניצול של ההגינות והמוסריות והאצילות של הנושאים בנטל המיסים, העבודה, הלחימה וסיכון החיים - עבר את הקו האדום מזמן. זהו. אין יותר מה לתת בלי לקבל בחזרה הקשבה, התחשבות, זכויות וביטחון אישי. נגמר. קפוט. נשבר לנו".

עוד קודם היא כתבה על ביטול הרשות לקידום מעמד האישה: "אני יכולה איכשהו לכבד אם תגידו שאתם בעד הטרלול הזה ושאתם לא מאמינים בשיוויון, לפחות תהיו כנים, רק בבקשה תפסיקו עם הטיעון המטומטם ששום דבר לא ישתנה, כי המון כבר השתנה".
עוד היא טענה בנושא: "לאט לאט, חוק אחרי חוק, הממשלה הורסת כל סיכוי לצדק חברתי. כבר עכשיו זו לא אותה המדינה שהיתה כאן לפני ארבעה חודשים, לא כלכלית, לא בטחונית, לא חברתית".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פאולה
    האזרחית 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע את מחפשת תשומת לב בכל הזדמנות שיש לך? מה יהיה איתך? מחרחרת ריב ואת צריכה להבין שנבחרה קואליציה שמרכיבה ממשלה כדי להנהיג את החלק הגדול מהעם שבחר בבחירות ויש לכם את האפשרות בבחירות הבאות לבחור אחרת ובוודאי שנקבל את תוצאות הבחירה, אך כרגע זו הממשלה שנבחרה עם המצע שהוצג לציבור טרם ההצבעה בבחירות ועל כן תניחי בעניין במיוחד שאת לא העמדת את עצמך לבחירה כל שהיא בקרב הציבור
    סגור
  • 3.
    רפורמה
    כרמל 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה כייף פאולה . הרפורמה עוברת השבוע ! על אפך ועל חמתך . חח
    סגור
  • 2.
    למה נותנים לפות המהלך הזה לדבר?? (ל"ת)
    ניר 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    פאולה רוזנברג גוש טימטום
    שולמן 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פאולה פאולה מי שמך גוש טימטום עם בעל שפוט דוגמה לרדידות של הדמוקטטורים הפשיסטים רדודים וטפשים כמו הגיבורים שלהם פאולות למיניהן
    סגור