תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג מזועזעת: "אין את זה ביותר הזוי"

פאולה רוזנברג בהלם בעקבות ההחלטה האחרונה בכנסת: "בעקבות הכישורים המופלאים של רוטמן, רגישותו למיעוטים ולאוכלוסיות מוחלשות, הוא מקבל פרס לעמוד בראש הוועדה לקידום מעמד האישה? אין מספיק WTF בעולם כדי להגיב על זה"
מערכת ice |  4
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
פאולה רוזנברג, מגישת קשת 12 שמקדישה את עיקר מרצה בשבועות האחרונים בהבעת ביקורת קשה נגד הממשלה, עשתה זאת הערב (שלישי) שוב בעקבות הפירוק של הרשות לקידום מעמד האישה.
רוזנברג כתבה בפייסבוק שלה: "תקשיבו, גם כתסריט מופרך של קומדיה של טעויות הזויה - זה כבר יותר מדי. מה קורה כאן? בעקבות הכישורים המופלאים של רוטמן, רגישותו למיעוטים ולאוכלוסיות מוחלשות, הוא מקבל פרס לעמוד בראש הוועדה לקידום מעמד האישה? אין מספיק WTF בעולם כדי להגיב על זה".

עוד כתבה: "לא, אין את זה ביותר הזוי וזה גורם לי לתהות אם ראש הממשלה מטריל אותנו בכוונה, סתם נקמה של דווקא. עוד אופציה: כעורכת-דין מתחילה עבדתי כשולייתו של עורך-דין בכיר במשרד, בית המשפט היה ממנה אותו לפרק חברות חדלות פרעון ולמכור את נכסיהן עד שייעלמו ואפשר יהיה למחוק אותן מרשם החברות".
לסיום טענה: "אם זה מה שהממשלה הזו מתכוונת לעשות עם זכויות הנשים ועם הגוף שאמור להגן עליהן - אז בהחלט מינו את האדם הנכון לתפקיד. תכלס, לאחר חיסול הפרדת הרשויות, ממילא לא תהיה משמעות כלשהי לגוף שמטרתו שיוויון לנשים וכל השיט הפרוגרסיבי הזה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תקשורת הזויה
    אהרון הכהן 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פאולה לא תמיד הליכה אחרי המחאות,היא דבר חיובי בפרט לאור העובדה שאינך מבינה כלום ברמה משפטית ברורה וכשותפה להינדוס תודעה מציע לך ולאהובך רבי ליאון להירגע לכו לצימר תתוודעו אחד לשנייה ותעשו חיבור נאות יותר אגב ללא פוליטיקה למרות ש"מאכילים" אותכם
    סגור
  • 3.
    קודם פאול אחר כך גול עצמי
    ZB 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צריכים שחקנים ישראלים
    סגור
  • 2.
    פאוולה "עורכת דין" של דקה וחצי מצחיקולה טרלולה
    שיר 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בתי מישפט שכחו
    סגור
  • 1.
    וואווו שיחקת אותה
    תומך אין עתיד 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פאולה שיחקת אותה, נתת ספיץ׳ בשם מתנגדי תוצאות הבחירות (ברור לכל שלא מדובר ברפורמה….) וואווו איזו קולית, את מהמיינסטרים, את משלנו, את מקובלת ברמות ! מוכשרת, יש לה מה לומר…… אבל את והקיר פינה ! על איזה חשש למעמד האשה את מדברת ??!! את פשוט טיפשה מטופשת ! שכמו כבשה בעדר ששומעת פעיות - גם את פועה !!! אהבלית ברמות !!!!! תקראי היטב את הצעת החוק (בהנחה שיש לך את הכישורים הראויים בהבנת הנקרא - ולא בהבעת הדעה בעדר…) אז אולי תביני את הרציונל ותכיעי למסקנה המתבקשת שלראשונה במדינת ישראל מעמד האשה מתחזק !!!!!! אבל לא, חשוב לך להיות קולית, מהחברה הטובים (עאלק….) שמתנגדים כולם לממשלת הימין שנבחרה באופן דמוקרטי (!!!) ומה לעשות שקנאים שדעתם השתבשה עליהם מרוב שנאה תהומית לאדם ה ר ב ה (!!!!!!!) יותר מוכשר מהם, חכם מהם ומוצלח מהם, גומר אותם מתסכול כאשר פעם אחר פעם הוא גורף את נצחונו בבחירות !!! אותם ״אדונים״ מפוקפקים ושנויים במחלוקת, בטוחים שהמדינה של אבא שלהם (!!!), הם החליטו שצריך לחסום כבישים ראשיים, לסרב לשירות מילואים, לשבש את חייהם של אזרחי המדינה וקוראים למלחמת אזרחים (!!!!)
    סגור