תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג משנה כיוון? "איזו תכנית אגיש בתמורה"

רוזנברג עקצה את הממשלה על הרפורמה בתקשורת וההחלטות האחרונות שהתקבלו: "איזו תכנית אזכה להגיש בתמורה לדעתכם? רק גברים לענות לי בבקשה, פשוט נשים דעתן קלה ואין לי עניין להקשיב להן. בקטע טוב אני אומרת את זה"
מערכת ice |  1
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
אחרי פרסום הרפורמה בתקשורת של השר שלמה קרעי אמש (שני) שגררה לא מעט ביקורת מכל הערוצים בישראל, גם פאולה רוזנברג מגישת קשת 12 הביעה את דעתה על הרפורמה ולא שכחה כמובן את הנימה הסרקסטית.
רוזנברג כתבה: "אוקיי, אז הנה המהלך הושלם וזה לא היה רק איום תיאורטי, לאחר שהמנכלי״ת המוכשרת של משרד התקשורת התפטרה בעקבות התכניות החדשות שרקם השר הנכנס שלמה קרעי, הנה הן יוצאות אל הפועל והתקשורת עוברת לידי השליט ועושי דברו.זמן לשרוד, ולא בריאליטי אלא בגירסת המציאות. רוצים לדעת מנין השלמה קרעי שלי? מאהבה טהורה והערצה גלויה אל האיש המקצועי והמוסרי הזה כמובן".

עוד כתבה: "חברים, זה הזמן לדאוג לפרנסתי העתידית וליישר קו, אז מי שמעצבן אותו הפניה בלשון זכר פשוט סתם היסטרי, שום דבר לא משתנה. כמובן שכתבתי היסטרי בזכר כי זה מה שהנציבות דורש אבל חלילה שלא יתפרש שאני מאמינה שיש גברים היסטריים, חלילה! וחוצמיזה, האם כבר הזכרתי כאן בזמן האחרון עד כמה מירי רגב מדהימה בעיני? וכמה שרה רעיית ראש הממשלה היא התגלמות הטוב? האם שיתפתי אתכם בטעם הספרותי שלי והמלצתי על ספריה של הסופרת הנערצת עלי גלית דיסטל-אטבריאן? ומאי גולן, רוצה לפרוק את התרגשותי על המינוי הכי ראוי ביקום מאז מינויה של רות ביידר גינסבורג לבית המשפט העליון בארצות-הברית, לא בשביל להתחנף או משהו, פשוט דעתי הכנה, אני אמיתית עד הסוף, מה לעשות".
עוד המשיכה: "ולמי שהיה ספק קל שבקלים: אני מאמינה שכבודה של בת מלך פנימה בתוך ביתה, לא מבינה מה רוצות הפמיניסטיות לפגוע בכבוד הנשים, הרי יש לנו כבר יש כלכך הרבה זכויות, מה אכפת לנו לוותר קצת ולהתחשב? אני עושה את זה נכון? איזו תכנית אזכה להגיש בתמורה לדעתכם? רק גברים לענות לי בבקשה, פשוט נשים דעתן קלה ואין לי עניין להקשיב להן. בקטע טוב אני אומרת את זה".
לסיום הבהירה המגישה: "פייסבוק יקר: זהו פוסט סאטירי! בבקשה לא לחסום אותי! זה קרה בעבר, אני מקווה ששיפרת את האלוגריתם ועכשיו הוא מבין הומור. ולמקרה שלא: אני בעד צדק חברתי ושיוויון זכויות לכולם, הפוסט הזה הוא אקט מחאה נגד ההפליה וגזילת הזכויות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשים, דעתן קלה? תפסיקי להגיש (ל"ת)
    יואב 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור