תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג בדרך לרבנות? "להתגרש בלי להיות מושפלת"

יום שיבוש נוסף יצא היום לדרך, כאשר אחת מאלו שיצאו להפגין היא מגישת קשת 12, פאולה רוזנברג, שתקפה את הממשלה בסטורי שלה: "לא היו ציפיות להשיג הכל, אבל תנו משהו. אתם לא יכולים להשיג את כל מה שאתם רוצים, מי שכופה ועושק - בסוף נופל, לא משנה כמה זמן ייקח"
מערכת ice |  3
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)

יום שיבוש נוסף יצא הבוקר לדרך, כאשר מפגינים חסמו את כביש החוף סמוך למעגן מיכאל ואף הניחו חביות במקום, כוח משטרה הנמצא פעל לפתיחת הכביש והוא נפתח לתנועה, כביש 6 סמוך למחלף אליקים נחסם לתנועה ונפתח זמן קצר לאחר מכן, שיבושים נרשמו גם באזור צומת קפלן שם נחסמו לתנועה רחוב קפלן ועד דרך מנחם מנחם בגין לשני הכיוונים, שיבושים נוספים צפויים בהמשך היום בכבישים רבים ברחבי הארץ. בתוך כך, מי שיצאה פעם נוספת להפגין היא מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12, פאולה רוזנברג, שגם יצאה בסטורי שלה באינסטגרם פעם נוספת נגד חוקי הרפורמה במערכת המשפט.

פאולה רוזנברג כתבה כך: "מעולם לא היו ציפיות להשיג הכל, אבל תנו משהו: אם לא שוויון לנשים אז לפחות שוויון בנטל המסים או לפחות שוויון בנטל סיכון החיים למען המדינה או לפחות שוויון בתקציבי החינוך או לפחות הזכות להתגרש בלי להיות מושפלת או לפחות הזכות להתחתן לפי אמונתי. תנו משהו? אתם לא יכולים להשיג את כל מה שאתם רוצים, מי שכופה ועושק - בסוף נופל, לא משנה כמה זמן ייקח".

הסטורי של פאולה רוזנברג (אינסטגרם)
 


בנוסף הודיעו ראשי המחאות כי מתוכננים שיבושים גם בחמש תחנות רכבת מרכזיות החל מהשעה 16:00, מדובר בתחנות: חיפה מרכז השמונה, בנימינה, תל אביב השלום, לוד והרצליה, זאת בניגוד לשבוע שעבר אז התמקדה המחאה בנמל התעופה בן גוריון.
 


מחאת המילואימניקים הודיעו כי פתחו את יום השיבוש במחאה עוצמתית על שער הקריה ברחוב קפלן תחת האמירה: גלנט מחסר את צבא העם, פעילי התנועה קשרו את עצמם בשרשרת אנושית שלדבריהם לא תנותק עד אשר "הסכנה מעל צבא העם תוסר", בנוסף קראו לשר הביטחון יואב גלנט לעצור את החקיקה בדומה למה שעשה לאחר המחאה שהייתה בחודש מרץ האחרון אז קרא השר לעצור את החקיקה.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תחזרי לארגנטינה ארץ מוצאך
    פאולה 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פאולה חיזרי לארץ מוצאך ,משפחתך היגרה לארץ רק בגלל מצבכם הכלכלי שם אוכל לא היה לכם ואת עגלה מהלכת ,חלולה טיפשה , חיזרי מהיכן שהגעת פוגעת במדינת היהודים ,גוייה
    סגור
  • 2.
    תגידי יא בטטה אין לך מה לעשות
    אלון 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שמענו שהמצב עם בעלך לא משהו...אולי תתעסקי בזה ולא בדברים שאת לא מבינה בהם....
    סגור
  • 1.
    1
    JCfUZQsq 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור