תקשורת ומדיה

אילנה דיין נפרדת: "היה יחיד במינו, כל כך עצוב"

אנשי הרדיו בגלי צה"ל קיבלו הבוקר בשורה קשה, לאחר שאיש הרדיו הוותיק והמוערך דובי לנץ הלך לעולמו. חבריו ברדיו נפרדים בכאב, "יש אנשי רדיו שאינם נמוגים"
מערכת ice |  2
אילנה דיין, עובדה (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של עובדה)
לאחר שקיבלו את הבשורה המרה על לכתו של איש הרדיו הוותיק דובי לנץ. חבריו בגלי צה"ל מספידים את העורך והשדרן שפעל ברדיו עשרות שנים בתפקידים רבים.
דני זקן, מ"מ מפקד גלי צה"ל: "אומרים שיש אנשי רדיו שאינם נמוגים, שאת מה שהותירו אחריהם גם הזמן לא מוחק. כזה היה דובי, עולם ומלואו של מוסיקה ושידור, של מילים ואילתור. תרומתו העצומה לעולם הידע המוזיקלי של מאזיני גלי צה"ל היא נכס תרבותי. דובי יחסר לנו מאוד".
טלי ליפקין-שחק, ראש מחלקת התכניות: "עצב גדול. דובי היה מהנעימים באנשים לעבוד איתם, מהנעימים באנשים להאזין להם - גם המוסיקה שהביא וגם ההגשה המיוחדת שלו - מקור ידע ומפיץ נועם מאחורי המיקרופון, מקצוען וקפדן ומסור".
יורם רותם, עורך המוזיקה הראשי בגלי צה"ל: "בשביל דובי לנץ המוזיקה לא הייתה רק "תפאורה" בשידור, אלא עולם תוכן של ממש ובמשך שנים הוא שיתף את מאזיני התחנה בידע המוזיקלי העצום שהיה לו בכל התחומים והעשיר את עולמם במוזיקה שערך והשמיע. אני מודה לו על כך גם בתור מאזין שעוד מילדות הקשיב לתכניותיו ולמד ממנו המון".
יואב קוטנר, מגיש "הג'אם של קוטנר": "הוא קיבל אותי לגלצ ולימד אותי מה היא עריכה מוסיקלית. הוא אף פעם לא הפסיק להתעניין ולאהוב מוסיקה. האח הגדול שלי".
אילנה דיין, מגישת "נכון להבוקר": "הוא היה יחיד במינו, הקדים את זמנו, איש שכולו מוסיקה וידע וטעם טוב. ועשה רדיו נהדר. מהנכסים הכי גדולים של התחנה לדורותיה. כל כך עצוב שהלך מאיתנו".
ענבל גזית, ראש תחום התרבות: "הידע האינסופי של דובי אף פעם לא נועד רק ליודעי חן. כשהקשבתי לו, ובהמשך גם נעזרתי בו מקצועית, תמיד הרגשתי שחלק גדול בשמחה שלו במוסיקה, הייתה ההזדמנות לחלוק את ההתרגשות, האהבה והידע עם אחרים ואחרות.  בזכותו הכרתי יצירות וביצועים שהפכו אותו לחלק בלתי נפרד מהפלייליסט האישי שלי, ומזה של המאזינים והמאזינות".
החיילת יולי רובין-שטיין, שיתפה בחווית העבודה איתו על המשדר האחרון: "הוא קיבל אותי בחיוך ועיניים טובות, נתן לי מקום אפילו שאני צעירה והוא ידען גדול. כל מילה שהוציא הייתה מוקפדת ומדויקת, וניכר שכל מה שעשה היה מתוך אהבה ענקית למוזיקה. יותר מהכל הוא היה אדם טוב. טוב מאוד. מהסוג שאין עוד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    על כן יאמרו המושלים
    יחזקאל 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצם העובדא שאנשים מעריכים איכות זה כבר נחמה. אבל לא נשכח שה'פשטות' המונחת ביום יום לפתחינו קובעת את הפסדם של אנשים רבים ורווחתם כמו-כן. האנושות צמאה להשיג את השלב שמאד קל להתעורר לעיתים קרובות ממנו, והוא : היכולת להשפיע על אנשים בדברים שהם נכסי רוח.
    סגור
  • 1.
    עוד נציג של ההגמוניה
    אהוד 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקרוב אצלך אילנה
    סגור