ויראלי

הגשר ההזוי ששבר את האינטרנט: "היו לי סיוטים שהתחילו ככה"

תמונה של גשר השער בבריסביין, אוסטרליה, מבלבלת מיליוני אנשים ברחבי העולם והפכה לוויראלית ברשתות החברתיות
מערכת ice |  2
הגשר ששבר את האינטרנט (צילום וונדי מרטין, פייסבוק)
תמונה של גשר אוסטרלי הפכה לוויראלית ברשתות החברתיות - והטריפה מיליוני אנשים ברחבי העולם. הצילום שתועד על ידי נוסעת במכונית שעמדה לחצות את גשר השער בבריסביין שותף לקבוצת הפייסבוק העולמית, "View from YOUR window".
התמונה בלבלה אנשים ברחבי העולם, ומשכה אלפי תגובות תוך ימים ספורים. התמונה גורמת לגשר להיראות מעוות, או כפי שהגולשים תיארו את זה: "טריפי", "מצמרר", "תקלה" ו"כישוף".
"היו לי סיוטים שהתחילו ככה", כתבה אישה אחת. "זה יותר מדי עבור חרדת הנהיגה שלי", כתב גולש אחר. "זה נראה כמו תוצאה של רעידת אדמה", הוסיף מגיב שלישי.
הנוסעת שצילמה את התמונה, וונדי מרטין, אמרה שהיא גם הופתעה מהצילום שלה. היא אמרה שהיא רק ניסתה ללכוד את השקיעה באייפון שלה ותפסה את הזווית המוזרה - שהיא הבטיחה שלא עברה עריכה.
המקומיים מיהרו להודיע ​​למשתמשי הפייסבוק ההמומים שהגשר בעצם לא כל כך מפחיד או מרהיב באופן אישי. רבים התלוצצו על כך שהאגרה היא החלק המזעזע ביותר בגשר.
הגשר המקורי נפתח ב-1986 וגשר כפול ב-2010. הם ידועים רשמית בתור גשרי סר ליאו היילשר על הכביש המהיר. נקודת האגרה Murarrie, הממוקמת מיד דרומית לגשרי סר ליאו היילשר, גובה ממכונית רגילה 3.43 דולר.
"החרדה היחידה שצריכה להיות לאנשים מהגשר הקטן הזה הוא המחיר לחצות אותו. זה סיוט!", כתב גולש אוסטרלי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בלוף
    י.ו 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בוודאי לא צולם באוסטרליה! באוסטרליה נוהגים בצד ההפוך. כדאי שמפרסמים הכתבה יפעילו את הראש לפני שיגעו במקלדת.
    סגור
  • 1.
    MANY IN USA
    JAMES BOND 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    WHAT IS ALL THE NOISE ABOUT THAT BRIDGE?! THERE ARE MANY BRIDGES IN USA LIKE THIS ONE. IN LUISIANA AND ON DIFFERENT LOCATIONS ACROSS THE MISSISSIPI . AND I KNOW. I WAS TRAVELING ALL OVER USA.
    סגור