תקשורת ומדיה

הפטריוטים בערוץ 14 חוגגים עם וויסקי באולפן: "שמאלנים מפסידים בכבוד"

ההתערבות בין אלדד יניב ליותם זמרי באולפן 'הפטריוטים' סביב השאלה האם יהיו או לא יהיו הסכמות בבית הנשיא בסוגיית הרפורמה במערכת המשפט הגיעה לסיומה, כאשר יניב עמד בהתחייבותו, הודה בהפסד והגיע עם בקבוק וויסקי משובח אותו העניק לזמרי, אז כמה זה עלה לו?
תום נחום | 
ערוץ 14 (צילום יחצ)
אחרי ההתערבות הגדולה באולפן 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14 בין הפאנליסטים יותם זמרי ואלדד יניב סביב השאלה אם יהיו הסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה בשיחות בבית הנשיא, וכמו כן, על רקע הודעתם של יאיר לפיד ובני גנץ על החלטתם להשהות את אותן שיחות, ההתערבות בין כוכבי 'הפטריוטים', שלפני שבועיים אף עלתה שלב, הגיעה אמש (רביעי) לסיומה.
יניב הגיע לאולפן הפטריוטים עם בקבוק וויסקי יפני משובח לאחר שקיבל את רוע הגזרה והודה כי הפסיד בהתערבות המדוברת והעניק לזמרי את הפרס על נצחונו בהתערבות תוך שהוא מצהיר: "שמאלנים יודעים להפסיד בכבוד כי רוב החיים אנחנו מפסידים". בהמשך, נחשף גם הסכום ממנו נאלץ אלדד יניב להיפרד - לא פחות מ-499.90 שקלים תמורת מה שהוא הגדיר 'וויסקי של הביוקר'.
 

כזכור, רק לפני שבועיים יותם זמרי פתח מחדש את נושא ההתערבות על רקע השהיית השיחות בבית הנשיא ואמר בפנייה לאלדד יניב: ״הייתה פה התערבות לפני שבוע, אני הובטח לי וויסקי. אלדד, איפה הוויסקי היפני שלי?״. יניב ענה: ״אתה עוד לא מבין שהפסדת את ההתערבות אה?״. זמרי הגיב: ״אין לי כוח אליך כבר, אין לי כוח, די! הרדמת אותנו״.
אלדד יניב המשיך בשלו ואמר: ״אתה תראה שיהיו הסכמות, יש הסכמות ותהיה תמונה בבית הנשיא ואתה תביא פה וויסקי, ואני בניגוד אליך אביא פה צ׳ייסרים לכולם, אתה רצית רק לשתות לבד ולקחת את כל מה שנשאר הביתה. גנץ יעמוד ליד נתניהו ויגיד שהם הגיעו להסכמות, לא לפיד״.

עירית לינור זיהתה את ההזדמנות והציעה התערבות משלה מול יניב: ״אתה צריך להתערב גם איתי, אבל אני לא אוהבת וויסקי, אז איזה בושם?״. אלדד יניב לא נרתע ואמר: ״אני לא אוהב בושם, אז אם את מנצחת אני מביא לך בושם, אם אני מנצח את מביאה לי וויסקי״. איתמר פליישמן השתעשע ואמר בהלצה: ״ימנים שותים ערק, תפסיקו לשתות וויסקי״. עם זאת, כאמור, אלדד יניב הפסיד בהתערבות, ונותר לראות האם גם עירית לינור תקבל את חלקה ותתחדש בבושם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה