תקשורת ומדיה

הפטריוטים מציגים - התערבות בשידור חי: מה יקנה המפסיד למנצח?

אלדד יניב טען ב'הפטריוטים' בערוץ 14 שיהיו הסכמות בבית הנשיא בנוגע לרפורמה במערכת המשפט, חברו לפאנל, יותם זמרי, הציע התערבות על בקבוק וויסקי, אך נבהל: "הוא רוצה בקבוק של 2,500 דולר"
מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום מסך)
לצד הדיונים והוויכוחים הרגילים בין חברי הפאנל של 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14, בניצוחו של המגיש ינון מגל, אמש (רביעי) נרשם אירוע מפתיע נוסף במהלך השידור, כאשר לצד הגאדג'ט החדש שחשף מגל בצורת הכפתור האדום שלחיצה עליו משמיעה את קולו של מגל אומר 'אוי אוי אוי', יצאה לדרך גם התערבות מסעירה בין שניים מחברי הפאנל - אלדד יניב ויותם זמרי, שהתערבו אם יהיו או לא יהיו הסכמות בדיונים סביב הרפורמה המשפטית בבית הנשיא, כאשר הזוכה יקבל בקבוק וויסקי.
אלדד יניב טען ש'יהיו הסכמות בבית הנשיא', בעוד זמרי התנגד לטענתו של יניב והגיב: ״לא יהיו ואני מוכן לעשות את זה מעניין״. ינון מגל זיהה את האירוע וקפץ על המציאה כאשר ליבה את הרוחות: ״יש התערבות או לא?״, כאשר אלדד יניב הגיב בביטחון מוחלט: ״בטח״.
 
זמרי כנראה קצת נלחץ ונסוג מעט לאחור כאשר אמר: ״יש לאלדד יותר כסף ממני, אז בוא נסגור את זה אחרי הקלעים״, ינון מגל לא הרפה והציע: ״תתערבו על בקבוק יין נו״. זמרי לקח את ההצעה לכיוון מעט שונה: ״בקבוק וויסקי טוב?״, ואלדד יניב זיהה את ההזדמנות והציע: ״אבל איזה וויסקי? יפני!״.

זמרי שוב נלחץ מהסכומים אליהם מכוון אלדד יניב: ״אתה רואה? הוא רוצה בקבוק של 2,500 דולר״, אך יניב בא לקראתו: ״אני אביא לך יפני, אתה תביא לי משוק הכרמל״, כאשר זמרי חתם: ״סגרנו״. מגל פנה לצופים והפך את העניין לרשמי: ״הנה זה תועד וצולם, יש לנו התערבות״, בעוד אלדד יניב הבהיר: ״אנחנו גברים, אנחנו גם משלמים כשצריך״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה