טלוויזיה

רביב דרוקר בדרך לערוץ 14? זו העקיצה של פאנליסט הפטריוטים

אחרי שאמר לקובלנץ שהתארח ב'אזור בחירה' ברשת 13: "הבגידה הגדולה, זונת רייטינג", המגיש קיבל עקיצה מיותם זמרי: "דרוקר, לא צריך את כל הטקס. אם תבקש יפה נזמין אותך לפטריוטים. כקהל", העוקבים כמובן נהנו מהבדיחה על חשבון דרוקר
מערכת ice |  2
רביב דרוקר (צילום פלאש 90)
מגיש 'אזור בחירה', רביב דרוקר אירח אמש (שלישי) בתכניתו בערוץ רשת 13 את אלדד קובלנץ, לשעבר מנכ״ל ערוץ 11 ומיד עם הצגתו הראה קטע שלו מתארח בתכנית 'הפטריוטים' בערוץ 14, המשפט הבא שנאמר גרם לסערה גדולה ברשת, אבל גם לעקיצה מפתיעה.
יותם זמרי, כוכב 'הפטריוטים', שלח לפרשן חדשות 13 עקיצה וכתב: "דרוקר, לא צריך את כל הטקס. אם תבקש יפה נזמין אותך לפטריוטים. כקהל", העוקבים כמובן נהנו מהבדיחה על חשבון דרוקר.
 
כאמור, ב'אזור בחירה', אחרי שאמר לו: "הבגידה הגדולה" ומיד לאחר שידור הקטע הקצר בו ינון מגל מציג אותו בתכנית הדגל של הערוץ המתחרה שלו, דרוקר או אחד הפאנליסטים קרא לו ״זונת רייטינג״.
 
רן בוקר כתב על כך: "היקום קורס לתוך עצמו". ינון מגל עצמו כתב: "חברים ששולחים לי,
דרוקר לא טינף עלי אלא על קובלנץ! בגלל שהוא הופיע בפטריוטים...(וקובלנץ, תודה על הפירגון, צדיק כתמר)".
רק בשבוע שעבר, שעות ספורות לפני שידור תכנית המקור של רביב דרוקר ברשת 13, בית המשפט הוציא צו מניעה על התחקיר שאמור להיות מטלטל במיוחד על חסידות גור והתוכן המקורי של דרוקר והצוות שלו לא עלה לאוויר.

עוד הסביר דרוקר לעוקבים שלו ברשתות החברתיות כי: "שעה לפני השידור, בלי דיון, למרות שהפרומואים רצים כבר מספר ימים, יצא צו מניעה. נערער". במשך כמה ימים שברשת 13 הריצו את הפרומו לתכנית המקור הערב לאחר החדשות, בתחקיר שעוסק בחסידות גור.
מדובר במשפחה חרדית שהתרחקה מחסידות גור וגילו לאחר תקופה ששתי הבנות שלהם נעלמו בלילה. בהמשך גילו במשפחה שאת הבנות שמו במשפחת אומנה ומאז לא מאפשרים להן לפגוש את בני המשפחה. מדובר באחות אחת שכיום היא בגירה והשנייה בת 17.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פח אשפה מסריח דרוקר
    סימה 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עיתונאי פוליטי שלא מביא את האמת לציבור
    סגור
  • נא לא לפגוע בפחי אשפה
    ש"ג 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם עושים עבודתם נאמנה .
    סגור