טלוויזיה

חסידות גור נגד רביב דרוקר: התחקיר המטלטל ייאסר לשידור?

"הצד האפל של העולם החרדי" - תכנית המקור של רביב דרוקר הערב אמורה לשדר תחקיר על חטיפת בנות ממשפחה חרדית שהתרחקה מחסידות גור שקרתה באישון לילה וחוותה את הצד הפחות ידוע על החסידות החזקה. בחסידות גור נלחמים עד הרגע האחרון נגד שידור התחקיר ומקווים להשיג צו מניעה שעות ספורות בלבד לפני השידור
מערכת ice |  1
המקור (צילום רשת 13)
שעות ספורות לפני שידור תכנית המקור של רביב דרוקר ברשת 13, ובערוץ עדיין באי-ודאות עם התחקיר על חסידות גור יעלה, לאור הניסיון של החסידות למנוע את השידור ברגע האחרון.
נזכיר: כבר כמה ימים שברשת 13 מריצים את הפרומו לתכנית המקור הערב לאחר החדשות, בתחקיר שעוסק בחסידות גור. מדובר במשפחה חרדית שהתרחקה מחסידות גור וגילו לאחר תקופה ששתי הבנות שלהם נעלמו בלילה. בהמשך גילו במשפחה שאת הבנות שמו במשפחת אומנה ומאז לא מאפשרים להן לפגוש את בני המשפחה. מדובר באחות אחת שכיום היא בגירה והשנייה בת 17.

"זה קרה בלילה בהיר בבני ברק", נפתח הפרומו ברשת 13, "שתי אחיות נעלמו מביתן ונמצאות עכשיו בלב פרשה שמסעירה את חסידות גור". על פי הפרומו, כאמור, מדובר במשפחה שעזבה לאחרונה את חסידות גור  והמשפחה אף טוענת שאנשי החסידות ממש חטפו את הבנות. אבי המשפחה אפילו חושף כי הוא העלה אתה רעיון לגשת אל האדמו"ר החזק של החסידות ולבקש ממנו שיחזיר את הבנות הבייתה: "הם החליטו שמי שפרש מהחסידות ראוי למוות".
 
צילום: רשת 13
עורך הדין של חסידות גור ומי שמייצג את חסידות גור, פועל בשעות אלה ממש למנוע את שידור התחקיר החשוב ברשת 13, ואף פנה לבית המשפט לענייני משפחה כדי לקבל צו מניעה נגד השידור. בשלב זה, עוד לא ידוע אם הערוץ יעלה את התכנית וזאת טרם החלטת בית המשפט בנושא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גור זה כת
    שי 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתפארת מדינת ישראל היא ובמימונה
    סגור