תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים בערוץ 14 תוקף: "בקרוב אתה תהיה בחקירה"

שרון גל העלה על הקו לשידור בערוץ 14 את היועץ המשפטי לשעבר אביחי מנדלבליט וניסה להשיג את תגובתו על ההאשמות של פאנליסט 'הפטריוטים' אלדד יניב שטען שבכירים במשטרה תדרכו את ראשי המחאה נגד נתניהו: "זה לא קשור אליי, אין לי עניין בשיחה הזו, כאן הסתיימה ההערכה". יניב הגיב: "תהיה בקרוב בחקירה על פגסוס"
תום נחום | 
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, אביחי מנדלבליט, הועלה על הקו לשיחה עם שרון גל בערוץ 14 במטרה להגיב על טענותיו של פאנליסט 'הפטריוטים', אלדד יניב, שטען שבכירים במשטרת ישראל תדרכו את ראשי המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר לטענתו, אותם בכירים ניסו לגייס את פעילי המחאה במטרה לעשות שינוי פוליטי במדינה. עם זאת, מנדלבליט התעסק במהלך השיחה בעיקר בנסיון להתחמק מהשאלות, ובסופו של דבר גם ניתק את השיחה.
כל זאת כזכור, על רקע הפצצה שהטיל אלדד יניב, פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 ומי שהיה אחד מראשי המחאות נגד בנימין נתניהו, שחשף בשידור: "אנחנו היינו מתודרכים באופן קבוע ע"י בכירי החוקרים במשטרת ישראל, לא רק עיתונאים. הם רצו לגייס אותנו כדי לעשות שינוי פוליטי במדינה. אני אחשוף את השמות יותר מהר ממה שאתה חושב".
בשיחה עם מנדלבליט שנערכה בשידור בערוץ 14, היועמ"ש לשעבר הגיב לשרון גל על דבריו של אלדד יניב ואמר: "אתה צריך לברר איתו. מעולם לא הייתי ואני כנראה גם לא אהיה מחובר איתו בשום דרך שהיא, אף פעם. אני לא יודע, אין לי מושג על מה הוא מדבר, על מה אתה מדבר, לא מכיר. לא יודע, וזהו, תשאל אותו".

גל ניסה להמשיך ולשאול שאלות, אך מנדלבליט הגיב הפעם בעצבים וענה: "אני לא יודע מה זו השיחה הזו, לא יודע אם אתה מקליט, לא מקליט. כל טוב לך. אין לי עניין בשיחה הזו, לא אני לא שום דבר, אין לי שום עניין". גל התעקש ושאל על דבריו של עו"ד אפי נוה, המועמד לראשות לשכת עורכי הדין: "וכשאפי נווה מדבר על קטסטרופה בתקופת כהונתך ותקופת שי ניצן?". מנדלבליט הגיב: "יודע מה, אני לא בחקירה ולא בריאיון. זה שום דבר, זה לא קשור אליי מה שאתה שואל אותי, לא קשור אליי ואני לא עשיתי שום דבר שקשור לדברים שאתה שואל".
גל המשיך להתעקש וטען שהציבור צריך לדעת מה קרה שם ועל הנסיון של מנדלבליט להתרחק מההאשמות אמר ליועמ"ש לשעבר: "היית שם", מנדלבליט ענה: "מה זה הייתי שם? מה אני הייתי שם כשמישהו תדרך מישהו? ועוד הזהיר למישהו, מה זה הייתי שם? אני הייתי אי פעם עם אלדד יניב? אני לא חושב שאפי נוה טען את זה עליי. עד כאן הסתיימה ההערכה ההדדית, אני מעריך גם אותך. הרבה הצלחה בכל מה שתעשה, וכל טוב".
אלדד יניב הגיב לשיחה של מנדלבליט עם שרון גל ולטענתו שהוא 'לא בחקירה', וכתב על כך בטוויטר: "אתה תהיה בקרוב בחקירה על פגסוס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה