תקשורת ומדיה

הפטריוטים בערוץ 14 זועמים: "רוע ואלימות מטורפת, פסגת החלאתיות"

פאנל הפטריוטים במתקפה חריפה נגד תנועות ההתאבדות בתלייה של אוהדי הפועל תל אביב לעברו של רגב פנאן בדרבי. ינון מגל: "רק השלכת בובת התינוק המגואלת בדם לשערו של אובארוב נוראית יותר", זמרי: "הקומץ האלים בארץ", אלדד יניב: "אני אוהד הפועל ת"א ומתנגד לזה, זה גועל נפש"
תום נחום |  5
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
על רקע סערת האלימות הקשה בדרבי התל אביבי, כולל השפלתו של בעלי מכבי תל אביב שמעון מזרחי בבידוק ביטחוני מול המצלמות, הבערת אבוקות בתוך היכל קבוצת שלמה וסימון תנועות התאבדות בתלייה (כולל מצד בנו של הכותב הראשי של ארץ נהדרת, שגם התנצל) ונפנוף בחבל תלייה לעברו של מאמן הכושר של מכבי תל אביב, רגב פנאן, בנו של מנהל מכבי ת"א לשעבר, מוני פנאן ז"ל, שמת בנסיבות טראגיות, סערת האלימות בדרבי הגיעה אמש (שני) ל'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14, כאשר לינון מגל ולחברי הפאנל היה הרבה מה להגיד בנושא.
ינון מגל אמר: ״קשה לראות בווידאו אבל אוהדי הפועל תל אביב הביאו חבל תלייה, תופעות מטורפות של רוע ואלימות שאי אפשר להסביר בקרב אוהדי הפועל תל אביב. הוא הבן של דוד ליפשיץ, הכותב הראשי של ארץ נהדרת שזה גם אירוע פוגעני מאוד כלפי אנשים רבים". 
בהמשך, מגל גם צייץ בנושא: "החבל סביב הצוואר שמסמנים אוהדי הפועל תל אביב לרגב פנאן ממכבי, בנו של מוני פנאן ששם קץ לחייו, זו פסגת החלאתיות. נופלת רק מהשלכת בובת תינוק מגואלת באדום ע"י אוהדי הפועל תל אביב לשערו של אובארוב ממכבי, שאיבד את בנו באסון משפחתי נורא. נזכיר רק שארגון לה פמליה המושמץ של ביתר ירושלים עוסק תדיר במעשי חסד לנזקקים".
 
יותם זמרי הגיב להתנצלות של גיא ליפשיץ, בנו של הכותב הראשי של ארץ נהדרת, דוד ליפשיץ, ואמר: ״זה לא להט הרגע, בכל משחק דרבי יש את העניין עם רגב פנאן וסימני התלייה. הקומץ הזה הוא האלים ביותר בארץ, הרבה יותר מלה פמיליה".
דרור קפאח אמר: ״אוהדי הפועל ת״א הם כמו השמאל הקיצוני בהפגנות, הכל מותר, גם היה פעם את הבובה של ׳הבן של אובארוב׳. אוהדי בית״ר ירושלים בזכייה בגביע הייתה התפרצות ספונטנית של שמחה, לא אלימות, וראינו איזה רעש היה״.

אלדד יניב, אוהד של האדומים, התנער מהמעשים הקשים של אוהדי קבוצתו ואמר: ״אני אוהד הפועל ת״א ומתנגד לקבוצה הזאת ששרה שירי שואה ועושה תנועות תלייה לעבר משפחתו של מוני פנאן ז״ל, זה גועל נפש, אבל לפחות במקרה של גיא ליפשיץ ראינו התנצלות מלאה״.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אם זה היה בית"ר, זה לא היה מסוקר (ל"ת)
    נועם 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    חבורה של צבועים מדושני עונג
    אסף 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחפשים דברים לא טובים במדינה ומיד צובעים את זה פוליטית כנגד השמאל. הי זו המהות של הערוץ המטופש הזה. ועוד קוראים לעצמם פטריוטים בזמן שתומכים בממשלה הכי לא ציונית שהיתה כאן מעולם
    סגור
  • 3.
    הו הא מה קרה
    עירית 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאוהדי הפועל תל אביב אכלתם אותה עם כל הרוע של האוהד המגעיל שעשה תנועת חנק לעבר בנו של פאנן,יש קראמה ולכן הפסדתם לא יתכן שהרוע יחגוג . הו הא מה קרה הפועל תלאביב אכלה אותה ..חחחחחחחחחחח
    סגור
  • 2.
    פטריוטים?
    דוד 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 71
    אפסים!א9סים אחד אחד.אפילו את הגועל נפש שעשו אוהדי הפועל גייסתם להסתה.כמה נמוך אתם יכולים לרדת?ועל הדרך להכשיר את לה פמילחה?כמו שאמרתי,אפסים נכלולים ורעים.
    סגור
  • 1.
    די לאלימות
    הצהוב 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני אוהד מכבי ואומר,צריך לבער את האלימות והחולגניות מכל האוהדים ללא יוצא מהכלל
    סגור