תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים מטיל פצצה: "המשטרה רוצים לעשות שינוי פוליטי במדינה"

אלדד יניב מספק אמירות חסרות תקדים בתכנית של ינון מגל: "אנחנו היינו מתודרכים באופן קבוע על ידי בכירי החוקרים במשטרת ישראל... הם רצו לגייס אותנו כדאי לעשות שינוי פוליטי במדינה"
מערכת ice |  6
אלדד יניב (צילום בן קלמר, פלאש 90)
איך יגיבו על כך שומרי הסף? חבר הפאנל בתכנית 'הפטריוטים' אלדד יניב שהיה מראשי ההפגנות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, אך בהפגנות האחרונות הוא כבר לא לוקח חלק משהבין לטענתו כי אין להן קשר לדברים עליהם הפגינו בבלפור אלא ניסיון לכאורה להפיל בכוח את הממשלה, העלה טענות חמורות ביותר בתכנית.
הפצצה שהטיל אלדד יניב בפטריוטים נשמעה כך: "אנחנו היינו מתודרכים באופן קבוע ע"י בכירי החוקרים במשטרת ישראל, לא רק עיתונאים. הם רצו לגייס אותנו כדי לעשות שינוי פוליטי במדינה. אני אחשוף את השמות יותר מהר ממה שאתה חושב".
 
ח"כ משה סעדה על החשיפה של אלדד יניב: "לצערי זה לא מפתיע. הייתי בתוך המערכת, וראיתי את הרצון והמוטיבציה להפיל את נתניהו בכל מחיר. וכשקיבלנו מידע מודיעיני על עבירות פליליות שהתבצעו בידי אנשי משטרה בתיקי נתניהו - מנוע מאיתנו לחקור".
חברת הכנסת טלי גוטליב כתבה בטוויטר: "בוז גמור לחוקרי משטרה בכירים שהעזו לתדרך את אלדד יניב בעניין חקירת נתניהו והכל כדי לפגוע בשמו ובמעמדו. אין לי ספק שתדרכו עוד עיתונאים רבים. גועל של רדיפה זדונית פוליטית. את המחזה בו כורש בר נון אומר לנחקר ״תן לנו את ביבי״ והמילים נשמטות מתמלילי חקירה עוד נחקור בוועדת חקירה".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן כתבה: "לאור החשיפה הבלתי נתפסת של אלדד יניב בערוץ 14, לפיה הוא ופעילי מחאה נוספים מהשמאל תודרכו בפרטי חקירת נתניהו מתוך מטרה *מוצהרת* מטעם בכירי המשטרה להפיל את ראש ממשלה מכהן מהשלטון- יש לפתוח בחקירה מיידית נגד רוני אלשייך, אביחי מנדלבליט ושי ניצן על נסיון מעשי לביצוע הפיכה שלטונית".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חח אלדד יניב
    די זה לא רציני 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבנאדם הזה בדיחה מהלכת . למען האמת הוא כבר מביך את עצמו. ולא משנה לאיזה מחנה הוא משתייך בדקה זו בדיוק. בסוף, הוא מנסה להכנס לכנסת מ2013, לא הלך לו בשמאל. פנה ימינה. אולי יקבל איזה שיריון בליכוד. ידוע שבימין אוהבים פרובוקציות - ע"ע טלי גוטליב, מאי גולם , דודי אמסלם. מביכוש. וחוצמזה- עיתונאים מתודרכים, נו? ברור..
    סגור
  • 5.
    עד שהאדיוט לא יקבל ג׳וב מביבי הוא לא יעזב אותנו (ל"ת)
    Anj 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 4.
    מזמן ידענו שהמשטרה מושחתת (ל"ת)
    מולי 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 3.
    חייו של אלדד יניב בסכנה בעקבות חשיפתו כי תודרך על ידי
    שמאל מסוכן 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קצינים בכירים מאד מחקירות תפירת התיקים לראש הממשלה נתניהו. היום תתי ניצבים במשטרה לא ישנים בלילה לכן נשקפת סכנה לחייו של יניב.
    סגור
  • 2.
    משטרה פוליטית אסון
    עופר 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה שאלדד יניב חשף אסון....משטרה פוליטית זה פשוט לא נתפס...העובדה שהמשטרה לא חוקרת אנשים שקוראים למרי אזרחי, לא חוקרת אלימות נגד נבחרי ציבור ימניים, חא מונעת אנרכייה בהפגנות...פשוט מסוכן ואסון לאמון הציבור במשטרה.
    סגור
  • 1.
    אלדד אוהבת את האמת שאתה מביא לציבור
    סימה 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל הכבוד
    סגור