טלוויזיה

הפטריוטים וערוץ 14 תחת חרם: למי אסור להופיע בתכנית?

אחרי שפאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, כתב 'הארץ' ג'וש בריינר, החליט לעזוב את התוכנית אחרי 4 שנים, בעיתון בו הוא מועסק הוציאו הנחייה לכלל העיתונאים לא להשתתף יותר בתכניות ערוץ 14
מערכת ice |  2
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
דרמה ב'הפטריוטים' של ערוץ עכשיו 14. אחרי שאחד הפאנליסטים של התוכנית אותה מגיש ינון מגל, כתב 'הארץ', ג'וש בריינר, החליט לקחת פסק זמן מהתוכנית, ולמעשה, לעזוב, לפחות באופן זמני, את ערוץ עכשיו 14, כעת בעיתון 'הארץ' בו הוא מועסק החליטו לאסור השתתפות של עיתונאים בתכנית ובערוץ בכלל.
בן אלוף אישר את הידיעה של דוד ורטהיים לפיה הוא הוציא הנחיה לכל העיתונאים המועסקים בהארץ, לפיה אין יותר אישור לקחת חלק בתכניות ערוץ 14. גדעון לוי נאלץ לבטל את השתתפותו בעקבות כך.
 
בציוץ שהעלה בחשבון הטוויטר שלו, כתב בריינר כך לעוקביו: "הודעה מנהלית: אחרי 4 שנים, עשרות תכניות וחולצה קרועה אחת, החלטתי לקחת הפסקה מ"הפטריוטים". תודה רבה לינון, חגי העורך הנהדר, לפאנליסטים ולצופים, מי שאהב ומי שלא. ראיתי חשיבות להשמיע את דעותיי דווקא ב-14 ודווקא בימים האלה. סך הכל היה כיף. תאמינו או לא, יש שם גם אחלה אנשים. לב".
 

במהלך התוכנית אמר פליישמן כך: "הסיפור של משפט נתניהו, ברמת השחיתות, והריקבון והמוגלה שנמצאת במערכת המשפט הוא הבגידה הכי גדולה של התקשורת הישראלית בצרכן הישראלי מאז ומעולם. אין שום דבר שהשלטון יעשה לכם שהתקשורת לא תגבה אותו אם זה יתאים לה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מלאכתם של צדיקים
    יהודי 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על העזיבה הזאת נאמר,, מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים,,,, כל-כך מאסנו לראות אותו בתכנית שהוא עשה טובה ועזב בעצמו,, ועל נאמר תודה לך ג'וש,, שלום שלום ואל תופיע בחלום
    סגור
  • 1.
    חחחחח
    שש 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם פשוט מפחדים
    סגור