תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' מתפוצץ: "משפט נתניהו מושחת - בגידה בצרכן הישראלי"

כוכב 'הפטריוטים' בערוץ 14, איתמר פליישמן, יצא למתקפה חריפה נגד מערכת המשפט ואמר בשידור: "הסיפור של משפט נתניהו, ברמת השחיתות, והריקבון והמוגלה שנמצאת במערכת המשפט הוא הבגידה הכי גדולה של התקשורת הישראלית בצרכן הישראלי מאז ומעולם"
מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
אחרי סערת דבריו של פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14, יותם זמרי, והאיום בתביעה נגדו מצד רונן צור, האם כוכב נוסף של 'הפטריוטים' בדרך להסתבכות עם מערכת המשפט? פאנליסט 'הפטריוטים', איתמר פליישמן יצא אמש (רביעי) למתקפה חריפה נגד מערכת המשפט וכמו כן, גם נגד התקשורת הישראלית.
במהלך התוכנית אמר פליישמן כך: "הסיפור של משפט נתניהו, ברמת השחיתות, והריקבון והמוגלה שנמצאת במערכת המשפט הוא הבגידה הכי גדולה של התקשורת הישראלית בצרכן הישראלי מאז ומעולם. אין שום דבר שהשלטון יעשה לכם שהתקשורת לא תגבה אותו אם זה יתאים לה".
 
בתוך כך, ערוץ עכשיו 14 הודיע ביום שלישי כי החל מתחילת יוני, או יותר נכון הבוקר בשעה 10:00, הערוץ לא ישודר בסלקום טי.וי. מהערוץ נמסר כי ההורדה מגיע בעקבות סיום ההסכם עם סלקום טי.וי ועקב העובדה שתוצאות המשא ומתן על חידוש ההסכם לא צלחו. ערוץ 14 הזמין את צופיו להמשיך לצפות בערוץ בשאר הפלטפורמות. 
על פי דיווח של גיל משעלי ממאקו, מתברר שאחרי ההודעה של סלקום כי תשדר את ערוץ 14 למרות הדרישה שלו שלא לעשות זאת כפי שהנחה הערוץ, כעת שוגר מכתב באמצעות עורכי דינה לחברת התקשורת ובו נכתב: "דעו כי המשך שידורי ערוץ 14 בסלקום TV לאחר 1/6/2023 בשעה 10:00 יהווה עבירה פלילית והפרה חמורה בוטה וגסה של זכויותיה ושל קניינה הפרטי של מרשתי, ומרשתי תנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה".
כעת, גם המגישים של הערוץ ממשיכים את המסר ומעודדים את הצופים להתנתק, ינון מגל כתב: "מחר בעשר בבוקר ערוץ 14 יתנתק מסלקום. זה יקרה משום שבסלקום חושבים שלשלם לערוצי התבהלה במשך שנים זה סבבה, אבל לשלם לערוץ 14 הם מסרבים. סיבותיהם עמהם... בנתיים אנשים כבר עוזבים".
 
כזכור, על רקע השקת FREETV, כאשר על פי ההערכות קבוצת קשת תשלם מיליוני שקלים לערוץ 14 להכללתו בשירות הסטרימינג שהוקם בשיתוף RGE ובמסגרת חתימה הסכם הפצה, הערוץ עמד לרדת מרשימת הערוצים הזמינים לצפייה בפרטנר.

אז בהודעה מטעם ערוץ 14 פורסם: "מנויי פרטנר היקרים, החל מ-10.5.23, פרטנר לא תשדר את ערוץ 14. אנו מזמינים אתכם להמשיך לצפות בנו בפלטפורמות YES, HOT, FREETV, סלקום TV ועוד. הרקע לכך הוא הדרישה של הערוץ לקבל תשלום".
בפרטנר טענו כי דווקא המהלך הזה אסור וכי ערוץ 14 אמור לשדר את תכניו בחינם והם משתמשים בפרטנר כדי לעשות "שרירים" לכאורה ואחרי שפנו גם לשאר הפלטפורמות ולא קיבלו תשלום החליטו להפוך את פרטנר לקורבן. כעת בפרטנר עובדים על פתרון.
אך לבסוף הגיעו שני הצדדים להסכמה וערוץ 14 המשיך לשדר בפרטנר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה