תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 חושף את הטרגדיה האישית: "הכל קשה ומדכא"

בראיון לאנשים סיפר אוהד חמו: "נוגה אשתי התעברה, כשאבא שלי גסס שבוע לפני שהוא נפטר, סרטן, בית החולים, מצב קטסטרופה, החיים צבועים בשחור, הכל קשה הכל מדכא ואנחנו רואים שני פסים"
מערכת ice | 
אוהד חמו בלב איסטנבול, היום (צילום חדשות 2)
אתם מכירים אותו כאחד האנשים האמיצים ביותר של חדשות 12, זה שנכנס לקסבה בשכם בלי פחד ואפילו לא למקומות הקשים ביותר ברמאללה. אוהד חמו הוא לא רק כתב לענייני ערבים, הוא איש משפחה ואדם שחווה גם לא מעט אירועים קשים בחייו והוא חשף עוד צד באישיות שלו בראיון ל'אנשים'.
חמו פתח וסיפר: "טוב, בואי נפתח את זה עד הסוף. נוגה אשתי התעברה, כשאבא שלי גסס שבוע לפני שהוא נפטר, סרטן, בית החולים, מצב קטסטרופה, החיים צבועים בשחור, הכל קשה הכל מדכא ואנחנו רואים שני פסים".

סצינה קורעת לב שלנו בבית חולים. שאנחנו מבשרים לאדם שעומד למות על הולדתה נכדתו בקרוב. את יודעת, אחד מוסר את נשמתו ונשמה אחרת נכנסת לגוף בואתו הזה, קשה כל כך. "מתי הספקתם?" זה מה שהוא שאל, כן הספקנו.
 
"הוא היה מאוד גאה בי, לא התכוונתי לספר לך דבר מזה, אחרי שהוא נפטר הגענו אליו לחדר העבודה שלו ופתאום אני רואה איזושהי כתבה שנכתבה עליי לפני כמה שנים, מודפסת, מנויילנת, צבעוני, לא יודע מה הוא עשה עם זה, אבל הנה - אבא גאה".
עוד סיפר בראיון עצמו: ""אני מכור. בשנים האחרונות זה קצת נרגע, אבל היו שנים של התמכרות אמיתית. אני נמצא במקומות שאף ישראלי אחר לא מגיע אליהם. זו תחושת כיבוש שכל זכר יזדהה איתה. אני כובש. לא תרתי משמע במקרה הזה, אבל כובש מקומות שאף ישראלי אחר לא יכול להגיע אליהם. אתה מגיע, פוגשים אותך, יש חמושים, יורים מעליך. לא ראיתי בעיניים. פלירטטתי עם המוות. לא אגיד שעל בסיס יומי, אבל על בסיס שבועי. לכאורה אני מדפדף, אבל זה לא נכון. איפשהו זה שוקע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה