תקשורת ומדיה

העיר שתפסיק לשלם מס הכנסה נחשפת? כוכב הפטריוטים משוכנע

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי, התייחס לנסיון ירי הרקטות מג'נין ולהיותו מעפולה במקור, כאשר אמר: "אני מבקש להפסיק לקרוא לעפולה בירת העמק, אנחנו עוטף ג׳נין, בקרוב אנחנו נפסיק לשלם שם מס הכנסה"
תום נחום | 
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
על רקע אופי הדיווחים סביב משפט נתניהו בחדשות 12 וחדשות 13, אותם הוא מכנה 'ערוצי התבהלה' באופן קבוע, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, עולה פעם נוספת להתקפה נגד המתחרים, כאשר כתב נגדם בטוויטר כך: "כל הפושים והכותרות של ערוצי התבהלה מהמשפט הם נגד נתניהו ובעד התביעה. ואח"כ אנשים לא מבינים איך זה שהתיקים קורסים, הרי סיפרו להם סיפור אחר לגמרי.. כך קרה גם עם אוסלו, ההתנתקות, הקמפיין לירידה מהגולן, "שוד הגז", החיסונים ועוד ועוד.. אל תאמינו להם! זו תעמולה על מלא!".
 
במקביל, במהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ 14 אתמול (שני) בשידור עסקו בהרחבה והגיבו לנאום ׳מעשה בחמישה בלונים׳ של ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנסת, ולאחר שיאיר לפיד לעג לנתניהו שסיפק 'פארודיה בעזרת סיפור ילדים', ינון מגל החליט לרענן את זכרונו של לפיד לכך שהוא עצמו עשה שימוש על במת הכנסת בסיפור הילדים ׳סבתא בישלה דייסה׳: "אוי, אוי, אוי, מה הוא עשה להם נתניהו? יאיר לפיד באופן מידי עלה על במת הכנסת וסיפק לנו ׳לפיד והיפוכו׳, אוי, אוי, אוי".
לאחר מכן, בהתייחסות לקטע בו לפיד טען שחדירת המחאה לצה״ל אינה סרבנות מבחינתו ו'מובנת מאליה', מגל כבר 'איבד את זה' ותקף בצעקות: "איך הדבר הזה, האיש הזה, היה פה ראש ממשלה? איך האיש הזה שלא מוכן לגנות סרבנות היה פה ראש ממשלה? מה אתה מקשקש על מדינה לא דמוקרטית? על מה, על עילת הסבירות? כמה לא רציני? כמה תת רמה? כמה אפשר? סליחה שאני צועק".
בנוסף, בתוכנית עסקו גם בנסיון ירי הרקטות מג'נין, כאשר הפאנליסט יותם זמרי, שגדל בעפולה, התייחס לנושא ואמר: ״אני מבקש להפסיק לקרוא לעפולה בירת העמק, אנחנו עוטף ג׳נין, בקרוב אנחנו נפסיק לשלם שם מס הכנסה. זה יום מאוד מפחיד אבל גם מאוד חיובי, כי זה מזכיר ששטח שיש בו ערבים או פלסטינים, תקראו לזה איך שתרצו, חייבת להיות נוכחות של צה״ל. אם תתעסקו קצת פחות ב׳טרור היהודי׳ וקצת יותר בתודעת האויב שלנו אז המצב יהיה קצת יותר טוב. בערוץ 13 כשמביאים להם משהו על מתיישבים הם בודקים הרבה פחות״.

ינון מגל הוסיף: ״זה לא הולך להיות עזה כי ביהודה ושומרון אריק שרון עשה ׳חומת מגן׳ ומעזה הוא ברח. השב״כ יגיע ביהודה ושומרון למי שצריך. ניר דבורי בתבהלה 12 מדבר על רכב שיהודים שרפו, אבל זה בכלל רכב שערבים שרפו. גם בערוץ 13 הם קיבלו תיעוד של רעולי פנים מתפרעים הם קבעו מראש שמדובר ביהודים אבל זה היה הפוך. הכל הפוך, הכל הפוך״.
בתוך כך, רק לפני יומיים, על רקע החלטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להודיע כי יחזור בכל הכוח לחקיקה חד צדדית להעברת חוקי הרפורמה במערכת המשפט, זאת למרות שבועות ארוכים של מחאה נגד הממשלה ונגד הרפורמה, אותה החלו לכנות 'ההפיכה המשפטית', בוועדת חוק, חוקה ומשפט של הכנסת נרשם ביום ראשון דיון סוער בסוגיה, כאשר חברת הכנסת מיכל שיר ממפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד, זעקה ותקפה את חברי הכנסת מהממשלה, תוך דגש על יו"ר הוועדה, ח"כ שמחה רוטמן.
שיר זעמה ואמרה: "סטירת הלחי שאתם חושבים שקיבלתם היא כלום, כאין וכאפס לעומת מה שיהיה. הציבור הישראלי ישרוף את רחובות מדינת ישראל לפני שאתם תצליחו להעביר פה סעיף מהחוקים שאתם רוצים להעביר פה של ההפיכה השלטונית שתוביל אותנו כאן לדיקטטורה, כי זה לא יקרה נקודה".
 
ינון מגל הגיב במהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14 לדבריה של שיר ותקף: "מה היא רוצה? בושה. היא מבלבלת את המוח על החוקים האלה, אבל זה בכלל במצע של ׳יש עתיד׳ צמצום עילת הסבירות, ואת מדברת בהתלהבות כזאת, אוי אוי אוי. בושה". בקהל הגיבו לדבריו של מגל והצטרפו למתקפה שלו נגד ח"כ מיכל שיר בצעקות החלו 'בושה, בושה, בושה' באולפן, כחיקוי לועג לקריאות המפגינים נגד הרפורמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה