תקשורת ומדיה

חדשות 12 בפאדיחת ענק: כך הוצג המרואיין של יונית לוי

על רקע מחאת הדרוזים והעימותים האלימים הקשים בצפון רמת הגולן, בחדשות 12 בחרו לראיין את ראש המועצה המקומית דליית אל כרמל, רפיק חלבי, כאשר שמו על המסך הופיע כ'רפיק חלבי נראלי'. האם הסיבה לפאדיחה הגדולה נחשפת?
תום נחום |  6
יונית לוי (צילום קשת 12)

על רקע העימותים האלימים הקשים של המשטרה עם אלפי מפגינים דרוזים בצפון רמת הגולן אתמול (רביעי), חדשות 12 בחרו לראיין את ראש המועצה המקומית דליית אל כרמל, רפיק חלבי, כאשר נרשמה פאדיחה מביכה במיוחד, במסגרתה למשך מספר דקות הופיע על המסך השם 'רפיק חלבי נראלי'.

בטוויטר צלבו את חדשות 12 ולעגו בחריפות לצוות, כאשר משתמש טוויטר בשם גל בן ג'ויה כתב כך ודימה את השיחה שקדמה לפאדיחה בקונטרול חדשות 12 והובילה לטעות המביכה: "*הקונטרול בחדשות 12* תחקירן: תגיד אחי, איך קוראים לראש המועצה המקומית של דליית אל כרמל? תחקירן ב': רפיק חלבי נראה לי. והרי התוצאה".
 

כל זאת על רקע העימותים בצפון רמת הגולן: למרות שנחתמו ההסכמים להקמת הטורבינות באזור, כאשר אמש (רביעי) החלו התפרעויות של אלפי דרוזים שכללו יידויי אבנים לעבר הכוחות בנוסף לזריקת בקבוקי תבערה, השוטרים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ואחד השוטרים אף נאלץ להגיב בירי לאחר שחש סכנה לחייו, בנוסף כבישים רבים באזור נחסמו לתנועה עקב המהומות ביניהם כביש 70 למחלף סומך, כביש 85 בצומת יאסיף, כביש 89 לצומת תפן, הנהגים מתבקשים שלא להגיע לאזור החסימות ולנסוע בדרכים חלופיות.


עימותים אלה נמשכו שעות ארוכות: בסה"כ פונו מספר פצועים דרוזים כתוצאה מההתפרעויות האלימות עם המשטרה: למרכז הרפואי זיו פונה פצוע כבן 40 במצב קשה עם פגיעת ראש ואחד נוסף הגיע במצב קשה עם פצעי ירי, למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה פונה במסוק פצוע בינוני בן 29, בנוסף יגיע למרכז הרפואי אחד הפצועים קשה המאושפזים במרכז הרפואי זיו.


במשטרה קראו למנהיגי העדה הדרוזית לפעול להרגעת הרוחות. אירועים אלה מגיעים לאחר שגם אמש הפגינו עשרות דרוזים סמוך ליישובים מסעדה ומג'דל שמס עקב חתימת ההסכמים על טורבינות באזור, לטענת המוחים הקרקעות עליהם יוקמו הטורבינות שייכות להן, בעוד בחברה המקימה את פרויקט הטורבינות טוענים שמדובר בקרקעות השייכות למדינה.

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    נו.... באמת??? זה פאדיחה?? (ל"ת)
    אשש 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    שוב דרוזי המחמד?
    מירי שלך 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לתאופיק חלבי ולטורבינות בצפון? את מי הטא מייצג ולמה לפנות אליו-הוא הדרוזי היחיד שיש?
    סגור
  • 4.
    יכול לקרות לכל אחד (ל"ת)
    אייל 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    ערוץ התעמולה
    חיים רובין 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה הפך קבוע בערוץ קודם עוסים ואחר כך מיתנצלים טעות מכוונת
    סגור
  • 2.
    אתר i.c.e
    א.ש 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתם באתר אחרונים לדבר על אמינות בסקר שהצגתם ערב הבחירות ללשכת עורכי הדין ,ללא ציון מי הסוקר ומה הבסיס לסקר משום מה הצגתם את המנצח אפי נוה עם 56% ובכר עם 44% אפשר לחשוד אולי שפשוט האיטרס שלכם היה לשקר ?
    סגור
  • 1.
    לי נראה שערוץ 12 יילך באותו גורל של ערוץ 13
    ביתן יואל 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ערוץ 13 בדרך לקרוס עכשיו דווקא נראה לי שגם ערוץ 12 בדרכו של ערוץ 13
    סגור