תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 חוטפת מכוכב הפטריוטים: "זה כל כך מטומטם"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, אלדד יניב התייחס לדיווחה של דנה ויס באולפן שישי של חדשות 12, לפיו הפרקליטות תמשיך עם אישומי השוחד נגד נתניהו ותולים תקוות רבות בפרשת ההגנה: "גלי בהרב מיארה תדרכה אותך, היית צריכה להגיד לה שזה מטומטם, הרי ברור שאם התביעה לא מוכיחה את טענותיה אין קייס לענות עליו מבחינת ההגנה"
תום נחום | 
החדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
האמירה של שופטי בית המשפט העליון לפרקליטות המדינה בגין תיק 4000 במשפטי ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיה יהיה להם מסובך להוכיח שמדובר בשוחד, גרמה לסערה גדולה ברשתות החברתיות, כולל ללא מעט אנשי תקשורת.
מי שבחרו לצאת למתקפה על אופן הסיקור באולפן שישי של חדשות 12, הם לא אחרים מאשר כוכבי 'הפטריוטים' בערוץ 14, שלעגו לדיווח של הפרשנית והמגישה הוותיקה, דנה ויס, שאמרה בשידור שבפרקליטות ממשיכים עם אישומי השוחד נגד נתניהו כי לטענתם ׳השופטים בשלב זה לא יכולים לקבוע כי הם ראו רק חצי תמונה, הם ראו את תמונת התביעה ועוד לא ראו את פרשת ההגנה, כאשר בפרקליטות תולים תקוות רבות בפרשת ההגנה, יש להם גם הודעות ועדויות׳. ינון מגל הגיב בקצרה: "זה קורע מצחוק, קטע היתולי ומשעשע בתבהלה 12".

אלדד יניב הגיב גם הוא לדבריה של דנה ויס ב'אולפן שישי' ואמר: "זה כל כך מטומטם, אי אפשר להשתמש במילה אחרת. דנה ויס היא עורכת דין, את מדברת עם גלי בהרב מיארה, כי ברור שהיא תדרכה אותה, אין גורמים בפרקליטות, זו רק היא תדרכה אותה, גלי בהרב מיארה, עזוב שהיא לא מבינה במשפט פלילי, היא לא הייתה בשיעור אחד של משפט פלילי, כי זה הדבר הראשון שלומדים, אם התביעה לא מוכיחה את טענותיה בפרשת התביעה - אין קייס לענות עליו בכלל. עכשיו, את שומעת את הדיווח המטומטם הזה של בהרב מיארה, תגידי לה שזה מטומטם ושאם היא רוצה שתדווחי את זה בשידור שתיתן טיעון יותר טוב ואם לא, אז שתעלה לבד ותגיד את זה היא".
 
עוד קודם לכן, מגיש ערוץ 14 שי גולדן כתב: "ההתפתלויות בערוץ 12 סביב הפרשנות על המשפט הן לא פחות מחובת צפייה. מצד אחד, פחתו הסיכויים להרשעה בשוחד, אבל לא התגברו הסיכויים לזיכוי; עסקת טיעון עם קלון ירדה מהפרק, לפי סביבת נתניהו, אבל מומלץ לו בכלל, לפי האולפן, ללכת לעסקת טיעון כעת; מרמה והפרת אמונים היא בכלל העבירה החמורה, והשוחד ממילא לא היה על השולחן בעסקת הטיעון שהציע מנדלבליט, אז אין כאן הישג בכלל".
 
עוד הוא הוסיף: "כמו כן, בימין צוהלים מדי, אבל אם ימשיכו לצהול, המשפט יימשך ואז מי ישורנו; כמו כן, המוטיבציה של מי שהדליף את הסיפור (לברוך קרא מ-13, כן? שהמקור שלו הוא בוודאות מהפרקליטות), היא להפעיל לחץ על מילצ׳ן לתת עדות שתיטיב עם נתניהו; בית המשפט דואג לאינטרס של המדינה וחותר לעסקת טיעון, ועם זאת טובת המדינה היא למצות את המשפט, עד שתהיה עסקת טיעון, כלומר".
לסיום לעג: "ועם זאת יש ראיות חזקות לפרקליטות שייחשפו בכלל בעדות נתניהו ואלוביץ׳. וכן הלאה וכן הלאה וכן הלאה. הקיצר, תוך יומיים חוזרים לנוהל המשפט החמור מתנהל ונתניהו הוא הנאשם ומושחת ובלה בלה בלה. פליק פלאק לאחור, עם בורג, צוקהארא, ונחיתה על העכוז, תוך הנפת ידיים של מי שנחת בכלל על הרגליים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה