תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים בערוץ 14 זועם: "אשפה, חלאה, איזה רפש"

צעיר חרדי מהוד השרון הותקף מילולית על ידי נוסעת על כך שלא שירת בצבא, ולא ציפתה לתגובה שלו: מדובר בסרן במילואים ביחידה קרבית. פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי התפוצץ: "את אביב גפן היא הייתה מחבקת בכל אוטובוס"
תום נחום |  2
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
על רקע הסערה סביב התיעוד מהאוטובוס בהוד השרון, שם צעיר חרדי הותקף על ידי אישה על כך שלא שירת בצבא, חשף כי הוא סרן במילואים ואחרי שהסרטון המדובר הפך לוויראלי, התגובות לאירוע ממשיכות לזרום, כאשר פאנליסט 'הפטריוטים', יותם זמרי, התייחס וכתב בסדרת ציוצים בטוויטר: "כואב לי שהוא צריך היה לסבול את האשפה הזאת. אבל היה שווה רק כדי לראות עם איזה רפש יש לנו עסק. תותח. את אביב גפן היא הייתה מחבקת בכל אוטובוס החלאה. אם החרדים יעשו צבא הם יאהבו אותם. הנה, תראו את הציונות הדתית".
 
כזכור, צעיר חרדי שנסע אתמול (שני) באוטובוס בהוד השרון, העלה לרשתות החברתיות סרטון שהפך ויראלי תוך זמן קצר, בו אישה מעירה לו על הופעתו החיצונית ועל כך שלא שירת בצבא. אלא שהיא לא ציפתה לתשובתו: מדובר בסרן במילואים. 
יונתן אילון הירש, תושב הוד השרון, חסיד בעלז בן 26 ועו"ד בפרקליטות המדינה, מיהר לפתוח את מצלמת הטלפון כשספג את ההערות מהנוסעת והגיב לה: "למה את יוצאת מהנחה שלא עשיתי צבא? כי אני חובש כיפה? חולצה לבנה?".

"כמו שהאחים שלי הלכו לצבא ככה גם אתה צריך", אמרה לו האישה, והוא השיב לה "עשיתי צבא ואני מאמין שיותר ממך. העובדה שאת שופטת אותי מול כל האוטובוס ושואלת אם עשיתי צבא או שלא, רק בגלל שאני חובש כיפה, זה לא מקובל ולא בסדר. תתביישי לך".
 
"אז למה אתה חובש כיפה?", שאלה האישה. "למה אני חובש כיפה? כי זו האמונה שלי וזו זכותי. אני גר פה בהוד השרון וזו זכותי לנסוע באוטובוס פה. זה לא יאומן שבכל פעם שאני נוסע בעיר שלי אני מקבל כזו קריאה. אני סרן במילואים, באחת מסיירות החי"ר הכי טובות בצה"ל".
"למה אתה ככה עם כל השטריימל? אתם כת?", המשיכה הנוסעת, והירש ענה: "זכותי ללכת איך שאני רוצה, עם השטריימל, החולצה הלבנה והכיפה, זו דמוקרטיה. את חוצפנית. במדינת ישראל אתבייש ללכת עם פאות וכיפה? למה מה קרה? חיי איך שאת רוצה, זו לא כת, אני אחיה איך שאני רוצה".
לפני כארבע שנים כבר פרסם הירש סרטון שזכה למאות אלפי צפיות, בו תיאר איך הותקף מילולית בקניון שרונים בהוד השרון וכונה 'משתמט'.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הווטאבאוטיזם הייללני של יותם זמרי יצא מכל החורים
    צופה 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אפשר קצת שקט בגזרת התנים, ערוץ 14?
    סגור
  • 1.
    סוחטים את הלימון הזה בצדקנות ובבריונות
    טובה 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בטח היו מנבלים את פיהם גם כלפי חרדים,שהיו תוקפים אשה חילונית באוטובוס מלא חרדים. הו,הצביעות הקדושה. במקרה ככה סתם נתקלה דווקא בחרדי ששירת בצבא,כאילו זו הנורמה,כאילו זה רגיל שחרדי יידבר חופשי עם חילונית. משהו שם ערוך מדי.
    סגור