תקשורת ומדיה

הפטריוטים בערוץ 14 בהלם: הקהל באולפן צעק 'בושה' במחאה

מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל הגיב לדבריה הקשים של ח"כ מיכל שיר נגד הממשלה על רקע ההחלטה לחזור ולקדם חקיקה במסגרת הרפורמה המשפטים, ותקף בחזרה: "מה היא רוצה? בושה", כאשר הקהל הצטרף בקריאות 'בושה, בושה, בושה' - כחיקוי לועג לקריאות המפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט
תום נחום |  3
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
על רקע החלטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להודיע כי יחזור בכל הכוח לחקיקה חד צדדית להעברת חוקי הרפורמה במערכת המשפט, זאת למרות שבועות ארוכים של מחאה נגד הממשלה ונגד הרפורמה, אותה החלו לכנות 'ההפיכה המשפטית', בוועדת חוק, חוקה ומשפט של הכנסת נרשם אמש (ראשון) דיון סוער בסוגיה, כאשר חברת הכנסת מיכל שיר ממפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד, זעקה ותקפה את חברי הכנסת מהממשלה, תוך דגש על יו"ר הוועדה, ח"כ שמחה רוטמן.
שיר זעמה ואמרה: "סטירת הלחי שאתם חושבים שקיבלתם היא כלום, כאין וכאפס לעומת מה שיהיה. הציבור הישראלי ישרוף את רחובות מדינת ישראל לפני שאתם תצליחו להעביר פה סעיף מהחוקים שאתם רוצים להעביר פה של ההפיכה השלטונית שתוביל אותנו כאן לדיקטטורה, כי זה לא יקרה נקודה".

ינון מגל הגיב במהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14 לדבריה של שיר ותקף: "מה היא רוצה? בושה. היא מבלבלת את המוח על החוקים האלה, אבל זה בכלל במצע של ׳יש עתיד׳ צמצום עילת הסבירות, ואת מדברת בהתלהבות כזאת, אוי אוי אוי. בושה". בקהל הגיבו לדבריו של מגל והצטרפו למתקפה שלו נגד ח"כ מיכל שיר בצעקות החלו 'בושה, בושה, בושה' באולפן, כחיקוי לועג לקריאות המפגינים נגד הרפורמה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אחת כמוה שנראית ונשמעת כאילו הביאו אותה מהשוק לא מבינ
    בושה ששיר בכנסת 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה אותה צועקת את משנתם של כל ראשי הממשלה מקום המדינה, את תיאור המלחמות ממלחמת העצמאות עד כה, את ההבדל בין ישראל לכל המדינות האחרות.....ועוד.... היא לא תדע להגיד אפילו מילה. פשוט הכי קל להגיד שהרםורמה לא טובה ולצאת על ביבי. כל אחד יכול לזרוק משפטים כאלה, אך בואי נראה מה את חביבתי עושה בכנסת, מה תרומתך לאזרחים.... לקבל כסף רב על שנאה לא תורם לנו. מה עשית תכלס להיטיב עימנו. התשובה כלוםםם. אחת כמוך לא הייתי מביאה אפילו לנקות לי את הבית. את שווה אפס מאופס. בושה שיש כמוך בחברה בכלל ובפוליאיקה בפרט. מורידה את הערך של הכנסת
    סגור
  • 2.
    גיחי גיחי אבל נוריד רתכם על ארבע שוב ושוב.
    השם להזין 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהדוסים יגנו עליכם
    סגור
  • 1.
    זה שלא עושים מערכונים על מיכל שיר המגוחכת רק מפוליטיקה. (ל"ת)
    צביעות התקשורת 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור