תקשורת ומדיה

איילה חסון בלחץ: "הגיע הזמן שכולם יבינו איפה אנחנו חיים"

העיתונאית הוותיקה איילה חסון התייחסה לנסיון ירי הרקטות מג'נין במהלך תוכניתה, 'שבע' בכאן 11: "אשר יגורנו בא לנו, זו קריאת השכמה לכולנו. כדאי שגם מתיישבי השומרון שמפגינים יפנו לצה״ל את כל הכוחות לעשות את העבודה - גם אם לפעמים לא מצליח לו"
תום נחום |  1
אילה חסון (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע עדותו של המיליארדר ארנון מילצ'ן מברייטון שבאנגליה במסגרת משפט נתניהו, אשת התקשורת והעיתונאית הוותיקה, איילה חסון, התייחסה לנושא אמש (שני) במהלך תוכניתה, 'שבע' בכאן 11, כאשר הגיבה לסוגיית המתנות אותן קיבל לכאורה ראש הממשלה בנימין נתניהו ממילצ'ן.
חסון אמרה כך על עדות מילצ׳ן: "לא רק מילצ׳ן, גם חיים סבן, רצו להתקרב מאוד לכל מיני שועי עולם, הם רוצים כוח והשפעה, אז איך שני מיליארדרים מתקרבים לאנשים כאלה? שניהם גם היו חברים טובים ומאוד מקורבים לשמעון פרס ז״ל, מאוד מאוד, שהסביבה שלו, אני לא רוצה להגיד מילים לא ראויות בשלב הזה. סבן גם היה מאוד מקורב לקלינטונים ותמך בהם מאוד כלכלית, הוא ומילצ׳ן היו יריבים גדולים מאוד. ואיך מיליארדרים מגיעים למנהיגים ברמה הזו? איך? יש הבדל בין הרמה הציבורית לרמה המשפטית. איך הם נהיו מיליארדרים? מלעבוד על הציבור. שתהיה אכיפה שוויונית לכולם, שאלה שאנחנו אוהבים ואלה ששונאים יטופלו באותה צורה על ידי המשטרה, מערכת המשפט והתקשורת".
בתוך כך, חסון גם התייחסה בתוכנית לנסיון שיגור הרקטות מג׳נין ואמרה: "אשר יגורנו בא לנו, זו קריאת השכמה לכולנו. הגיע הזמן שכולם יבינו איפה אנחנו חיים. כדאי שגם מתיישבי השומרון שמפגינים יפנו לצה״ל את כל הכוחות לעשות את העבודה - גם אם לפעמים לא מצליח לו".
 

בתוך כך, העיתונאית ואשת התקשורת הוותיקה, איילה חסון, מגישת 'שבע' בכאן 11, עלתה בשבוע שעבר לשידור בתוכניתם של יותם זמרי ונועם פתחי ברדיו גלי ישראל (94FM) והתייחסה לדרמה בתיק 4000: "כשחושבים שיש פצצה להרשעה, לא אומרים דברים כאלה. הקריסה של השוחד משפיעה גם על עבירות המרמה והפרת אמונים. מדובר בשופטים מאד קטגוריים שישבו ושמעו עד עכשיו רק את עדי התביעה, אחרי שהם ישמעו את ההגנה, התביעה תתפרק".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מדברת לעניין
    רן 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שוב וואטאבאוטיזם במיטבו. מה נזכרת פתאום בסבן, בפרס, בקלינטונים. הלו, יש משפט והבוס שלך עומד לדין על קבלת מתנות ב-700 אלף שקל, וגם דאג לטפל בו. אז מה את מנסה לטשטש את זה ולבלבל אותנו. דברי לעניין אבל את לא מסוגלת כשדף המסרים מונח לך מול הפנים.
    סגור