משפט

מילצ'ן מסבך את נתניהו? "המסה הקריטית בביתי שימשה את נתניהו"

עדות מילצ'ן נמשכת: איש העסקים הישראלי ממשיך להעיד בברייטון לא לפני שהתובעת הדגישה בפני שרה נתניהו שלא תיצור עמו קשר עין כפי שכבר קרה אמש. לדברי מילצ'ן: "אם המתנות עשו מצב רוח טוב יותר לראש הממשלה, זה רק עזר לדיאלוג עם הפלסטינים". עוד אומר מילצ'ן: "המסה הקריטית של הסיגרים בביתי שימשה את נתניהו"
דוד זולדן | 
ארנון מילצ'ן, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock, unsplash, freepik)
עדות מילצ'ן נמשכת גם היום ומוסיפה לייצר כותרות: איש העסקים הישראלי ממשיך להעיד בברייטון לא לפני שהתובעת הדגישה בפני שרה נתניהו שלא תיצור עמו קשר עין כפי שכבר קרה אמש. לדברי מילצ'ן: "אם המתנות עשו מצב רוח טוב יותר לראש הממשלה, זה רק עזר לדיאלוג עם הפלסטינים"
התובעת בן ארי הקריאה ציטוטים מתוך חקירתו של מילצ'ן שבה אמר כי: "אני חושב שצריך לבקש מתנות מחברים". בן ארי הקריאה קטע נוסף: "השמפניה והסיגרים יסדרו בין הפלסטינים והישראלים?" שאל אז החוקר, ומילצ'ן השיב: "לא, סידרו אווירה יותר נינוחה".
מילצ'ן הקשיב והגיב לדברים: "היחסים שלי עם ראש הממשלה ורעייתו היו חבריים, אבל הוא גם ראש הממשלה והוא חלק מהלגו שניסינו לחבר עם הירדנים, המצרים, הפלסטינים. אי אפשר בלי ראש ממשלה ישראלי".
התובעת שאלה את מילצ'ן מה היה קורה לתחושתו אילו הוא היה מסרב להעניק את המתנות לנתניהו ולרעייתו. סנגורו של רה"מ, עמית חדד, התנגד לשאלה והעיר: "התחושות של העד הן לא סברה", בן ארי נימקה: "בסופו של דבר העד מספר לנו שהוא הביא מתנות אני שואלת מה היתה התחושה אם הוא לא היה מביא את המתנות". בשלב זה, התערב השופט עודד שחם ושאל את העד: "למה אף פעם לא אמרת לא, למה תמיד אמרת כן?" וזה השיב: "לא רציתי לומר לא".
 
השופטת פרידמן-פלדמן: "למה לא רצית לומר לא?"
מילצ'ן: "מאותה סיבה שאמרתי כן".
פרידמן-פלדמן: "שהיא?"
מילצ'ן: "הסיבה שאמרתי כן היא כי היינו חברים ושמחתי לתת להם מתנות. אם נתתי ולא
רציתי לומר לא אז אני לא מבין מה אני יכול לעזור כאן".
בן ארי: "היתה עוד סיבה?"
מילצ'ן: "ממש לא, לא עולה בזיכרוני".
בעוד תיק 4000 נסדק ומאיים להתמוטט הרי שתיק 1000 עודנו נושף בעורפו של נתניהו והמיליארדר ארנון מילצ'ן מעיד היום בפעם השנייה במשפט נתניהו אחרי שאמר אתמול על הסיגרים והשמפניות: "הכמויות הלכו וגדלו, לבקשת המקבלים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה