תקשורת ומדיה

כלכליסט נפרד: אחד הכתבים הוותיקים עוזב אחרי 15 שנה

אוריאל דסקל, כתב הספורט הוותיק של העיתון כתב את טורו האחרון ונפרד מהמערכת: "הבנתי שאני לא יכול לכתוב רק על ספורט"
מערכת ice | 
כלכליסט (צילום מערכת אייס)
אוריאל דסקל, כתב הספורט של כלכליסט ב-15 שנה האחרונות, הודיע היום (חמישי) כי הוא עוזב את העיתון וכתב את טורו האחרון, בו הסביר את הסיבה למהלך. "הודעה אישית: אני עוזב את כלכליסט אחרי 15 שנה בעיתון. אני מודה מעומק ליבי על כל מה שקיבלתי מכל אחד ואחד מעובדי העיתון החשוב הזה. למרות הקושי אני שלם עם החלטתי כי אחרי 25 שנים של סיקור ספורט אני כבר לא יכול לעשות זאת מבחינה נפשית. הסברתי מדוע בטור פרידה", כך כתב דסקל בטוויטר.
 
יואל אסתרון, מייסד ומו"ל כלכליסט, פרגן לדסקל בטוויטר ואיחל לו הצלחה בהמשך: "אחד הכוכבים הגדולים ביותר של כלכליסט החליט לתלות נעליים אחרי 15 שנה. אוריאל דסקל כתב וערך את ׳עסקי ספורט׳, ומזג למדור הנפלא תובנות יחודיות של הקשרים עסקיים, פוליטיים, אנושיים. דסקל גילם את התמצית הסודית של כלכליסט: סרנדיפיטי - תענוג לא צפוי על הדרך. תחסר!".
אנשי תקשורת ודמויות ציבוריות רבות הגיבו לציוץ העזיבה של הכתב, ביניהם תמר זנדברג: "מרגש. תודה על הכל מחובבת ספורט די שולית שאהבה מאוד את הכתיבה והתובנות שלך. הלב במקום הנכון זו הדרך לגשת לכל דבר, במיוחד לדבר אמוציונלי ותשוקתי כמו ספורט", גיא לרר: "אחד ויחיד. עצוב", אביעד גליקמן: "בהצלחה איש יקר", וכלכליסט עצמם: "לייק וריטוויט אינם הבעת תמיכה במהלך. אבל שיהיה המון המון בהצלחה בהמשך!".
את הסיבה לעזיבתו אפשר אולי לסכם באחת הפסקאות שדסקל כתב בטורו האחרון: "מתישהו בקריירה שלי הבנתי שאני לא יכול לכתוב רק על הקצה הבידורי של הציר הזה. שאני לא יכול לכתוב 'רק על ספורט'. כי כתיבה כזו היא בדיוק מה שמנהלי המשחק רוצים: הם מעדיפים שיעסקו בספורט, ולא בשחיתות ובמהלכים המפוקפקים שלהם. אבל אם אתה מתמקד רק בסיקור הספורט, בסיקור ה'מקצועי', אתה כבר לא עיתונאי, אלא בדרן. ואם אתה מסרב להיות בדרן, אתה מותקף פעמים רבות על ידי קוראים וצופים (או בעלי אינטרס) באמירות כמו 'למה אתה מערבב פוליטיקה וספורט', 'תתמקד בספורט', 'באיזו זכות אתה מביע דעה פוליטית בכתבת ספורט'. וזה לא מה שייחלתי לו כשנכנסתי לעיתונות הספורט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה