תקשורת ומדיה

עוד התערבות של הממשלה בגל"צ? הקאמבק המפתיע לתחנה נחשף

נעמה סיקולר, שכבר שידרה בעבר בתחנה ומשמשת כיום עורכת של עיתון גלובס, אשר הוביל את קמפיין האמון במערכת המשפט ונחשב לאהוד בלשכת רה״מ, שאף משתפת לא פעם כתבות ממנו, תחזור לשדר בתדירות גבוהה
מערכת ice |  1
נעמה סיקולר (צילום שלומי יוסף)
על רקע הדיבורים על פוליטיזציה של גלי צה"ל ושינויים שמבצע מפקד התחנה דני זקן, עם מינויים שלכאורה מונחתים מלמעלה, במטרה להפוך את התחנה לפרו-ממשלתית, עוד אחד כזה צפוי לקרות בקרוב. נעמה סיקולר, עורכת גלובס - עיתון שזוכה לאהדה בסביבת ראש הממשלה, חוזרת לשדר בגל"צ.
 
את הידיעה הזו חשף עיתונאי וואלה! דוד ורטהיים, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "במסגרת השינויים הקרבים בגל"צ, מי שצפויה לחזור ולהגיש בקרוב בתדירות גבוהה בתחנה, בשלב זה כמחליפה, היא עורכת גלובס נעמה סיקולר. נזכיר: זקן עבד בגלובס כשברדוגו (לפי הפרסומים) בישל את מינויו בלשכת רה״מ. גלובס (המתחדש) הוביל את קמפיין האמון במערכת המשפט ונחשב לאהוד בלשכת רה״מ שאף משתפת לא פעם כתבות ממנו. מתזכר שעד כה הגיוון של זקן מתמצה בחברים ומכרים עם חותמת כשרות מלמעלה".
מגלי צה"ל נמסר: "נעמה כפי ששידרה בעבר בתחנה בגלי צה״ל, תגיש מדי פעם כמגישה אורחת את התכנית הכלכלית".
רק השבוע, דני זקן התייחס לטענות המוחאים כנגד השינויים בתחנה ואמר בין היתר: "באשר לטענות לטיהור פוליטי שלכאורה מתקיים בגלי צה"ל, הרי שכל שמדובר עליו הוא רצון ליצור עיתונות נקיה ועצמאית, שמטרתה מתן ייצוג שוויוני לכל מאזיני התחנה, מכל חלקי האוכלוסייה באשר הם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גועל נפש שבגצ מאפשר למרוקאי הזה (ל"ת)
    להמשיך בתפקידו 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור