תקשורת ומדיה

סאות'פארק מתייחסת למצב בישראל? כך זה היה נראה

יוצר תוכן בשם איתי גל הסתקרן ורצה לדעת כיצד היה נראה פרק של סאות'פארק אם היה מתייחס למצב בישראל כיום. בעזרת ChatGPT הוא גם הצליח לעשות זאת. צפו בתוצאה הסופית
מערכת ice | 
ישראל מביאה חיסונים לסאותפארק (צילום southparkstudios)
לא פעם הסדרה הוותיקה והפופולרית סאות'פארק מתייחסת לאירועים באקטואליה העולמית, אך היא טרם עשתה זאת (אם בכלל תעשה זאת) ביחס למצב בישראל. הדבר לא עצר את יוצר התוכן איתי גל לתהות כיצד פרק כזה יראה ובעזרת סיוע קל מ-ChatGPT הוא גם הצליח.
לפי אתר ynet, גל ביקש מהבינה המלאכותית ליצור פרק של הסדרה בהתייחס לאירועים בארץ הקשורים לרפורמה המשפטית והעלילה שנוצרה שמה במרכז את קרטמן שרוצה יותר מנות פודינג בקפיטריה, בניגוד לחוקי בית הספר. לכן הוא רץ לנשיאות מועצת בית הספר, מנצח ומחוקק חוקים לא ממש הגיוניים ומחליף את מנהל בית הספר באמו. 
למרות שהבקשה של גל נראתה פשוטה, כמו גם התוצאה, בפועל הוא אומר כי צריך להעניק למערכת הזו את הנתונים הרחבים ובאנגלית כדי שהיא תוכל לתת את התוצר הרצוי, אך את הבחירות של הדמויות ומי מייצג את מי המערכת עשתה לבדה לגמרי. כמו כן, הוא מספר שתחילה המערכת הציעה לו פרק סאטירה בו הילדים בסדרה פוגשים את ביבי בארץ ולאחר מכן הוא למד לתת למערכת הנחיות יותר ספציפיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה