מדדים ומחקרים

כאן 11 בדרך להישג ענק: הסדרה האהובה תזכה בפרס היוקרתי?

"קרתגו", הסדרה המצליחה של "כאן 11", תתחרה בפסטיבל הסדרות הבינלאומי של קאן סדרות 2023, שנחשב לאחד מהפסטיבלים היוקרתיים ביותר בעולם
מערכת ice | 
כאן בשיא חדש במועמדויות לפרסי הטלוויזיה (צילום כאן 11, freepik)
"קרתגו", הסדרה המצליחה של "כאן 11", תתחרה בפסטיבל הסדרות הבינלאומי של קאן סדרות 2023, שנחשב לאחד מהפסטיבלים היוקרתיים ביותר בעולם. כך נודע היום (שלישי).
הסדרה שנבחרה מבין מאות סדרות, תפתח את הפסטיבל, שנחשב לאחד היוקרתיים בעולם. כזכור, סדרת הדרמה "שעת אפס" של כאן  11 זכתה בשנה שעבר בפסטיבל. בסדרה משתתפים שחקנים ישראלים לצד כוכבים בינלאומיים: אורי גוב, פיליפ גלניסטר, רשף לוי, יעקב זדה-דניאל, הנרי דויד, קרולינה יורשק, אוליבר בוכנר, שון מקגראת', אולג לוין ועוד.
היום הכריז פסטיבל הסדרות הבינלאומי של קאן על הסדרות שיתחרו בפסטיבל, ובין הסדרות שנבחרו כאמור נמצאת הסדרה "קרתגו" של כאן 11. פסטיבל הסדרות הבינלאומי של קאן (CANNES SERIES), שייערך השנה בתאריכים 14-19 באפריל, נחשב לאחד מאירועי הטלוויזיה החשובים והמובילים בתעשייה, ומציג סדרות טלוויזיה מרחבי העולם.
הסדרה "קרתגו", ששודרה לאחרונה ב- כאן 11, מספרת את סיפורו של אליהו (אלייז'ה) לוי (אורי גוב בתפקיד הראשי), שחקן בתיאטרון המטאטא, שמגיע לקרתגו לאחר שמואשם בשיתוף פעולה עם הבריטים . אך אליהו אינו חבר באף ארגון פוליטי והאידיאולוגיה שלו זרה לתקופה – הוא מאמין בהגשמה עצמית. עם הגעתו למחנה, הוא מגלה כי אשתו של מפקד הכלא, הלורד דיווידסון (בגילומו של השחקן הבריטי פיליפ גלניסטר) קשורה אליו בקשר סודי, שאם יתגלה- יוביל למותם.
את "קרתגו" יצרו וכתבו רשף לוי ("הבורר", "איים אבודים"), ינץ לוי ("הרפתקאות דוד אריה") ותומר שני ("איש חשוב מאד", "נחמה"). עלילת הסדרה בדיונית, אך היא נכתבה בהשראת סיפורו של אליהו לוי, אביהם של ינץ ורשף, שגורש למחנה מעצר קרתגו בסודאן יחד עם קבוצה של גולי אצ"ל ולח"י.
הסדרה היא תוצר של שיתוף פעולה עם חברת ההפקה "יואב גרוס הפקות" ומספר חברות הפקה בינלאומיות מארגנטינה, קולומביה קפריסין ועוד. קרתגו היא אחת ההפקות הגדולות ביותר שנראו בישראל ובמיוחד עבור הצילומים היוצרים התעקשו לבנות סטים אמיתיים של כל לוקיישן, ללא שימוש באפקטים של מחשב. התוצאה מעניקה לסדרה ויזואליות מיוחדת המזכירה את הוליווד של פעם, שלא קיימת גם להפקות מהעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה