תקשורת ומדיה

דרמה בכדורגל הישראלי: כתב ערוץ הספורט בדרך להגיש תביעה נגד אוהד

כתב ערוץ הספור, מוטי פשכצקי, שלח מכתב התראה לפני תביעה לאוהד מכבי תל אביב, שעל פי החשד ניסה לגרום לו לפרסם מידע כוזב, וכשלא הצליח,  פרסם ברשתות החברתיות את תוכן ההתכתבות האישית ביניהם בווטסאפ עם מידע חלקי: "טיל דופי כבד וחמור ביושרו של הכתב"
מערכת ice |  2
ערוץ הספורט (צילום לוגו)
דרמה גדולה בכדורגל הישראלי: כתב ערוץ הספורט, מוטי פשכצקי, שלח מכתב התראה לפני תביעה לאוהד מכבי תל אביב, שניסה לגרום לו לפרסם מידע כוזב. לאחר שאותו אוהד של קבוצת מכבי תל אביב לא הצליח, הוא פרסם ברשתות החברתיות את תוכן ההתכתבות האישית ביניהם בווטסאפ עם מידע חלקי.
לפיכך, פשכצקי שלח לאותו אוהד באמצעות עורך דינו מכתב התראה לפני תביעה. "בנטו ספורט" פורסמו חלקים ממכתב ההתראה לפני תביעה של פשכצקי, אותם כתב עורך דינו שטען כי "אותו אוהד הטיל דופי כבד וחמור ביושרו של הכתב".
בתמלילי השיחה שפורסמה על ידי אותו אוהד ניתן לראות שלט שתלוי במתחם האימונים של מכבי תל אביב, קריית שלום, בו נכתב "יצחקי הביתה" ושלח לפשכצקי: "יש לנו את זה". פשכצקי על פי הנטען הגיב: "זה לא עוזר. צריך עוד אוהדים שיגיעו לאימון".
בהמשך, כתב לו פשכצקי: "מחר כל מכבי מגיעים לסינמה סיטי", והעביר לו הודעה שנראית כמו הודעת דוברות שהוציאה מכבי תל אביב לתקשורת ובה נכתב: "מחר ב-10:30 תגיע נציגות של שחקני הקבוצה למתחם החדש של נותנת החסות יורודרייב הממוקם ב-פי גלילות. התקשורת מוזמנת להגיע ולסקר את האירוע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערוץ 55 ערוץ השקרנים קופמצן צפמינר והנוכלים (ל"ת)
    יוסי 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מבקש התייחסות לסיוע של פשכה לתעמולה מול מכבי
    נתנאל 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אינכם מתייחסים לכך שפשכצקי שולח מידע לאוהד שלידיעתו מעוניין למחות נגד מכבי? כי לייצר כותרות זה מעל הכל?!?!?!!
    סגור