תקשורת ומדיה

אברי גלעד מתוודה: "משהו בי לא משדר אמינות"

בטור השבועי שלו אברי גלעד מתייחס לביטול מס השתייה המתוקה והכלים החד פעמיים ושואל: "למה לבטל?". כמו כן, יצא נגד התחפושות החדשות לפורים שמעוצבות באופן שונה ואף מיני עבור ילדות קטנות וזאת לצד מחאה קטנה נגד אפליקציות התשלום של הבנקים הישראלים
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
בטור השבועי של אברי גלעד ב'ישראל היום' הוא עוסק לא ברפורמה המשפטית או שאר הסערות הקשות שעמדו על סדר היום המדיני השבוע, אלא אלו שדווקא מעט התנדפו מתשומת ליבו של האזרח הממוצע. 
השבוע גלעד עוסק בביטול מס השתייה המתוקה והכלים החד פעמיים וכותב: "במבחן התוצאה, ירד השימוש בזבל המזהם הזה שמתחפש לכלי אוכל. הושג הישג. למה לבטל? בעין של מי נתקעת האצבע?". באשר לשתייה המתוקה הוסיף כי "לוותר על חינוך הציבור דרך מיסוי זאת ממש הפקרה של אנשים שלא יודעים כרגע מספיק על הקשר בין אכילתם ושתייתם למצב בריאותם. לא מלמדים אצלם את זה, ואנשים משמינים, וסוכרת, וקטיעות. ראיתם? אנחנו מקום ראשון בעולם השנה בקטיעות איברים בגלל סוכרת".
בהקשר לכך ציין את הפילוג בעם בין אלו הליברלים, הלאומנים והדתיים והסביר כי לטעמו כל אלו צריכים להתאמן על לבחון היטב את היתרונות במחנות השונים ולעבוד יחד.
נושא נוסף שתפס את עינו של גלעד השבוע הוא חג הפורים ובפרט טרנד התחפושות ברשתות השונות. השבוע תחפושת של אסטרונאוטית עוררה סערה היות שהייתה שונה משמעותית מזו של תחפושת הבן, בכך שכללה גופיית בטן וחצאית מיני. על כך גלעד כותב: "בעיניי, המכניסים תדר מיני לתחפושת לילדות, גוזלים את הילדות, מנציחים את ההקטנה והאפליה המגדרית, ויוצקים במו ידיהם את תקרת הזכוכית מעל ראשה של הילדה התמימה".
לבסוף גלעד מתייחס גם לשיטת התשלום החדשה והפופולרית במדינה והיא תשלום באמצעות הנייד. הוא חלק כיצד הוריד את אפליקציית התשלום של הבנק שלו, שלא פעם אכזבה אותו בקופה ולא אפשרה לו לשלם. גלעד אף שאל את עצמו: "כל אירוע כזה גרם לי להרגיש שהטלפון האהוב שלי לא בסדר, שמשהו בי לא משדר אמינות, שכולם זזים קדימה ואני נשאר בתחנה, מחכה לכרכרה הבאה".
האירוע נגמר בכך שהבין כי עליו לעשות שימוש באפליקציה בין-לאומית ולו זו המקומית, שלבסוף לא היוותה עבורו שום תקלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה