תקשורת ומדיה

מעיין אדם מגיבה לפרשת המין: "אנחנו לא אלוהי המוסר"

מעיין אדם התייחסה לפרשת המין של אבי חימי ב'מדברות על זה' עם דנה גרוצקי בקשת 12, והתייחסה לסיפור מתקופת שירותה הצבאי: "אני זוכרת מקרה שמפקד בכיר מאוד וחיילת שלי היו סוגרים את החדר ובבוקר יוצאים ביחד, אז שפטתי את זה, אבל היום הם נשואים עם ילדים ויש שם אהבה גדולה"
מערכת ice |  10
מעיין אדם (צילום פייסבוק/ מעיין אדם)
התוכנית החדשה של מעיין אדם ודנה גרוצקי בקשת 12, 'מדברות על זה', מתחילה לספק כותרות, כאשר אלינה לוי, השחקנית וכוכבת 'האח הגדול' ו'הישרדות' לשעבר, חשפה על רקע פרשת אבי חימי והתפטרותו כי גם במקומות העבודה בהם עבדה, על סטי הצילומים השונים, נאלצה להתמודד עם אווירה מינית ופלרטטנית ו'זכתה' ליחס עוין לאחר שסירבה לשחקן בכיר בתעשייה, בעוד גם מעיין אדם עצמה התייחסה לפרשה ובחרה לצטט דווקא את השופטת לשעבר אתי כרייף, שהייתה כזכור במרכז הפרשה הקודמת סביב לשכת עורכי הדין על רקע הקשר ה'מיני חברי' שלה עם יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נווה.
אלינה לוי התייחסה לפרשת חימי ואמרה: "יש ניצול של כוח לרעה בהרבה מקומות ואני מהחוויה שלי על סטים של משחק, הרבה פעמים האווירה הזאת של הפלירטוט, אווירה כללית שבאים ומפלרטטים וזה קליל וחמוד, וזה חוצה גבולות. אני חושבת שהרבה פעמים זה נשען על איזה שהוא ערך עצמי, ואני זוכרת את עצמי בתוך חדר אומרת 'לא' לשחקן עם ערך מאוד גבוה בתעשייה כשאני בזוגיות ואז אני מקבלת פתאום פרצוף עקום, אני מקבלת יחס שונה על הסט וסוג של וייב של 'את לא משתפת פעולה' עם מה שקורה כאן".
"אני מדברת על האווירה הזאת של הפלירטוט שכולם משתפים עם זה פעולה, ואז את נפגעת ברמה של התייחסות חברתית אחרת שפתאום את לא חלק מהמנגנון הכללי הזה שקורה. אני תמיד מרגישה קצת מוזרה, גם כשבאתי לפה אני חוזרת להיות הילדה בתיכון של 'וואי, איזה מגניבים כולם', ועל סטים מאוד קל להיכנס למקום הזה של חוסר ביטחון ותמיד הייתי צריכה להזכיר לעצמי 'אלינה, לא על זה נשען הערך העצמי שלך, את לא צריכה לשתף פעולה עם הדבר הזה' וזה לא פשוט". 

טהוניה רובל, זוכת העונה החמישית של האח הגדול, הגיבה לדבריה של אלינה לוי ואמרה: "זה נמצא כמעט בכל מקום, בעבודה, בכנסת, בכל מקום".
מעיין אדם הוסיפה באשר לפרשת המין סביב אבי חימי ואמרה: "אני רוצה לחזור לפרשה הקודמת ולהביא את הציטוט 'אלוהי המוסר', כי אנחנו לא אלוהי המוסר. כשאת לא עם האנשים בחדר, כשאת לא מבינה איך הרומן הזה התפתח, אני ראיתי דברים כאלה מקרוב שמהצד שפטתי אותם בצורה מאוד מחמירה. אני זוכרת מקרה מאוד קשה כזה בצבא שמפקד מאוד בכיר וחיילת שלי פקידה הכי זוטרה שיש, שפתאום כל הזמן אצלו במשרד, רוצה לעבור אליו למשרד והם סוגרים את החדר ופתאום בבוקר הם יוצאים מאותו חדר, והוא היה נשוי ועם ילדים ושפטתי את זה, והיום הם נשואים ועם ילדים ויש שם אהבה גדולה, אז לפעמים יש גם מקרים כאלה וקשה לשפוט".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    איכס
    מישהו 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגעיל אותי כל הדברים האלה
    סגור
  • 9.
    איכס (ל"ת)
    מישהו 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    חימי ואדם
    אני 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את לא אלוהי המוסר,,,,זה נכון לגביך,,,אנחנו כן נהיה כי מישהו צריך להיות
    סגור
  • 7.
    טרללת
    אילנה 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מצליחה להבין את הליהוק החוזר ונשנה של הגברת מעיין אדם, מה עוד לא אמרה ? איזה שיח רדוד ומחשבה אינפנטילית שלא לומר אידיוטיזים לשמו, דיי כמה נמוך אפשר לרדת , שחררו אותנו כבר, לא מצאתם נשים יותר אינטליגנטיות , רחמו עלינו קצת
    סגור
  • 6.
    דעתך לא חשובה.כחי את גרצקי איתך לביתך.ותגרבצו ביחד (ל"ת)
    אלמוני 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 5.
    מה את....
    מיש 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשפט הזה לא שלך לא להעתיק
    סגור
  • 4.
    מעיין אדם..עבד כי ימלוך..
    אורה 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יודעת היטב הבהמה לכאורה ..מאיזה צד מרוחה החמאה!! רוצה שנאמין לך שזו דעתך האישית..אם היה קורה לך כזאת...לא היית.מעיזה ...לכאורה.. מחווה דעה "הפולטיקאית" אעלק..לכאורה...
    סגור
  • 3.
    תרגעי (ל"ת)
    רלמונית 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מעיין אדם..עבד כי ימלוך..
    אורה 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יודעת היטב הבהמה לכאורה ..מאיזה צד מרוחה החמאה!! מצולמת עם עט ביד.. ליד הראש לעשות רושם שיש פה אישה חושבת עמוקות.חחח ..לכאורה רוצה שנאמין לך שזו דעתך האישית..אם היה קורה לך כזאת...לא היית.מעיזה ...לכאורה..
    סגור
  • 1.
    אנס זה אנס
    משה בקר 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין דרך להכשיר את האנס. שכחתן את הקורבן? הדוגמא לזוג בצבא שהתחתן גרועה ומקוממת. תתבישו.
    סגור