טלוויזיה

לאחר ההתפטרות שגרמה איילה חסון: עורכת הדין המוטרדת מדברת

אחרי שהעיתונאית הוותיקה חשפה כי יו"ר לשכת עורכי הדין ביצע מעשה מגונה בווידאו בפני עורכת דין בעת שביקשה את המלצתו להתמנות לשופטת וטען כי זה היה בהסכמה, היא אמרה לחדשות 13 כי לא כל האמת: "לקח לי כמה רגעים לעכל את מה שאני רואה". המשטרה פתחה בבדיקה פלילית של הפרשה
מערכת ice |  18
אילה חסון בתוכנית "מדד ישראל" עם אברי גלעד (צילום רשת 13)
בלגן ענק בעולם המשפט. יממה אחרי שאילה חסון חשפה בתכנית "אזור בחירה" בחדשות 13 כי יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי, ביצע מעשה מגונה בפני עורכת דין בשיחת וידאו, בעת שביקשה את המלצתו להתמנות לשופטת, אמש (שלישי) היא מסרה את גרסתה לראשונה בחדשות 13 לגבי העובדה שהפשיל מולה את מכנסיו בשיחת ווידאו שבעקבותיה נאלץ כעת גם להתפטר מתפקידו.
עורכת הדין הצעירה סיפרה: "לא הייתה הסכמה. היה אדם בעל מעמד שמרשה לעצמו לנהוג באופן שבו מצופה מגברים שלא לנהוג בנשים תחת מרותם, נשים שזקוקות להם בהיבט המקצועי ולצערנו הרב, ההתנהלות החשוכה הזאת עדיין קורית גם בימינו. בתחילה מובכת ולא כל כך מבינה מה אני רואה. ניתקתי את השיחה אחרי לא הרבה זמן. לקח לי כמה רגעים לעכל את מה שאני רואה. זה לא היה מראה קל. זה משהו שהוא מהווה הטרדה ואי-נוחות לכל אישה בכל גיל, בכל מעמד".

עוד סיפרה: "כשאני חושבת על זה, אני לא כל כך יודעת מה גרם לי להרגיש שנכון לתעד את האירוע. כי אולי היה לזה אירוע קודם מצידו, אולי הרגשתי שבאמת יש פה איזושהי תלות וניצול מצידו. הרגשתי שזה מה שהיה נכון, מההודעה הכתובה שהוא כתב לי, הוא המליץ. אין לי דרך לדעת האם אכן הייתה המלצה או לא. זה לא משהו שהוא נורמטיבי, זה לא משהו שהוא מקובל, שאדם מתנהל בצורה כזו ואולי גם באותה העת לא ראיתי לנכון, מתוך איזשהו חשש, לפעול כנגד אותו אקט".
בהמשך, עוה"ד ציינה כי חימי: "ביקש למחוק הודעות ותיעוד של הודעות אחרות שנשלחו בטרם האירוע". לדבריה, "יש שיח שהיו עוד מקרים עם צעירות יותר, עם צעירות פחות, אבל אני לא יודעת להצביע על מקרה ספציפי, לכן אני מעדיפה שלא לומר דברים שאינני יודעת".
 
על הביקורות שהיא ספגה: "אני רוצה לומר שהשתיקה הזאת מצד כל אותן נשים, לא רק ששותקות אחרי האירוע הזה, אלא מכפישות ברשתות ומותחות ביקורת, כל אותם אנשים שמצקצקים על המקלדת, איך זה קרה, זה לא קרה, אני חושבת שבסיטואציה שכזו כל אחת או כל אחד עלולים למצוא את עצמם קופאים ולפעמים לוקח כמה שניות או גם תקופה לעכל מה באמת קרה ואל תהיו גיבורים על רגשות וחיים של אנשים אחרים".
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    אין זה משנה אם זה היה אפילו "בהסכמה"
    שופט בדימ' 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להמליץ לשפיטה על מישהי שיש לך מערכת אינטימית איתה??? מעשה הזוי לחלוטין ועוד מראש לשכת עוה"ד ??!!
    סגור
  • 14.
    חסון, בסופו של יום את לא עיתונאית אלה רק מגישה! (ל"ת)
    פרס פוליצר 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    נבלה
    אני 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בפאנל שלה יושבים כמה גברים שהואשמו בהטרדה מינית. מעניין שזה ממש לא מפריע לה כי הם בעד השליט העליון. גם זה שהציץ מתחת לחצאיות של הקולגות שלו, יותר ממקובל עליה! דו פרצופית בשירות המנהיג העליון. צפון קוריאה זה כאן!
    סגור
  • 12.
    תשעים אחוז מעורכי הדין מושחתים
    ישראלי 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עורכי דין הם עבריינים בתחפושת אני מכיר כשלושים עורכי דין ומתוכם 25 שהם נוכלים מושחתים עבריינים בתחפושת
    סגור
  • 11.
    מינוי שופטות עוברות בדרך גהנום (ל"ת)
    תמי 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    צעירה
    Gxlu 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה שזה טרנד. מועמדת , קשר פסול ומשם לשפיטה. במידה ולא תצליח אז תלונות והכפשות. אולי תפנה ליועץ שלה המקורב למעוניין מס1 בחשיפה
    סגור
  • 9.
    חזקי ואמצי
    יוס 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שום דבר לא מצדיק הטרדות מיניות, אפילו אם היה קשר כלשהו בעבר. ואנינוטה להאמין לאישה הצעירה שלא היה קשר רומנטי אלא יחסי מרות של גבר נוסה ומבוגר שמרשה לעצמו לעשות מה שבא לו למול שכרון החושים של מעמדו
    סגור
  • 8.
    לא היתה הסכמה- 5 שנים של רומן??? (ל"ת)
    דרמה 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • והנה שיטת השמאל
    ימני 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בא בחור/ה והחליט עכשיו שהיה רומן במשך 3 שנים,,, וכל זה למה????? כדי להעצים את טיעוני המה שמו שהכל היה בהסכמה,,, שיטת השמאל מאז ומעולם,,,, עכשיו מה הקשר בין יחסים שהיו או לא היו לבין חשיפת איברים מול מצלמה??? נניח והיה יושב אצלה לקוח במשרד??? זה מעשה ראוי????
    סגור
  • 7.
    מדוע רק עכשיו והאם היה קשר אינטימי ביניהם?
    התזמון תמוה 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לא פלא שלא עברה את המיונים להיות שופטת. לרוץ לאילה חסון הביביסטית מראה עליה הרבה.
    סגור
  • 6.
    אילה חסון
    איכפתית מאוד 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל הכבוד לך תפסת אותו בבצים הוא שחצו מחזיק מעצמו ומטיח בקורת כאילו הוא הצדיק מסדום
    סגור
  • 5.
    בית שימוש ציבורי
    אצטילן 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא היה צריך לחשוף זאת גם שהיה אבל היא הילה המומה אבל היה עדיף לומר לו שירד מהלשכה הציבוריות ולא שיחשפו כזה סיפור כי כיתת יורים באמצע היום בכיכר העיר לבחור יש גם משפחה….
    סגור
  • 4.
    היקל וג׳יקל
    יד הנפץ 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למפעילי הרוגלות היה את הסרטון הזה וקיימים עוד כאלה וכאלה וזה לא התיעוד היחיד וזאת עוד בטרם שהם בעצמם מינו את החימיקל ליו״ר הלשכה והמתינו ליום פקודה שאכן לא איחרה להגיע בבליץ תקשורתי מגוייס בכל המשק ובעולם כולו וכך שולב במחאה בתור השופר שלהם בתור בקבוק קטשופ לחיץ שלעולם לא ייחשף ויתפס עם המכנסיים למטה תרתי משמע מה שנקרא שינס מתניים לקח את עצמו בידיים… ובמקום להפשיל שרוולים הפשיל את המכנסיים נדיר ביותר שנתפסים בפעם הראשונה צריך לחקור לאחור
    סגור
  • 3.
    חשיפה
    נירה 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בלי חשיפה מלאה של עוה"ד-אין מקום לדון בסיפור.מי שלא טרחה להתלונן משך שנה וחושפת רק עכשיו מה שקרה "במקרה"דווקא עכשיו-שתתכבד ותיחשף לציבור.דיבורים בהסוואה כשהיא מוסתרת לא שווים התייחסות
    סגור
  • צודק לגמרי!
    דרמה 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברשתות כבר כתבו במי מדובר.
    סגור
  • 2.
    ערוץ 12 בחוצפתו.ההתפטרות "שגרמה" איילה חסון
    אורה 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    6 2
    חחח...הם כמעט מאשימים אותה ..איך העזה לחשוף את פרשת הסטייה..של חימי..היא מקלקלת לשמאל את המחאה.. חחחחחח...הם הורסים את הדמוקרטיה במו ידיהם.. הם לא מוחים נגד הרפורמה באמת.. הם מוחים על ניצחון הימין..והפסד השלטון שלהם מוכנים להגן על עבירות עורכי דין...שמעתי אתמול איך ערוץ 12 יוצא מכיליו להוכיח שהוא לא כמו שמוצג ל כ א ו ר ה !!!!!! הציבור רק נוכח לדעת..כמה .שחיתות . וכמה נחוצה ...הרפורמה המשפטית !!!!!
    סגור
  • מה קשור?
    חנה מ. 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    .. גם מימין וגם משמאל, לכל אישה- גועל נפש! התנהגות כזו סוטה של אדם במעמדו!.. חעוד מתבכיין שאינו יכול להסתכל לאשתו ובנותיו בעיניים- זה העונש הכי גדול שלו!
    סגור
  • 1.
    אילה חסון
    ניסים 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אילה מה עם קמיסה למה לא שומעים נגד הרשע דוברמן שרצה לרצוח את ניצב מיזרחי זל אותו תבדקי נשמה
    סגור