ויראלי

מעיין אדם מזועזעת: "עוד לא אמא וכבר מוצפת רגשות אשמה"

מגישת הטלוויזיה התייחסה לגל הפיגועים הרצחני בירושלים וכתבה: "אנחנו יותר מידי אדישים, וסלחנים ופוחדים ממה יגידו זרים, בורים וצבועים. אנחנו נותנים יותר מידי הסברים. כשהיחידים שצריך לתת להם דין וחשבון הם הדורות הבאים"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)

הפיגועים הרצחניים בירושלים לא השאירו כמעט אף יהודי וישראלי אדיש והלב כאב את כאב המשפחות שהצטרפו לחיק השכול. בין הפוסטים קורעי הלב שעלו לרשתות החברתיות על האובדן הרב והרצחנות הבלתי נתפסת, ניתן היה למצוא את מעיין אדם שהביעה כאב גם כאמא לעתיד כשהיא בחודש השביעי להריונה.

אדם כתבה: "אבא שלי לא התכוון להשלות אותי בכוונה, אבל האמנתי לו כששר לי בכל ערב לפני השינה:‬ 'אני מבטיח לך, ילדה שלי קטנה, שזו תהיה המלחמה האחרונה'. נולדתי לאינתיפאדה הראשונה, אחי נולד למלחמת המפרץ ואחותי לגל הפיגועים של סוף שנות ה-90 הקשות".‬
 



עוד הוסיפה: "‫האיש הזה, שהבטיח שלא יהיו מלחמות - גידל לוחם יחידה מובחרת ושתי קצינות.‬ הוא לימד אותנו שהבטחות צריך לקיים, אבל גם מילואים, ולכן יש לי את כל הסיבות לחשוש - ילדיי ילכו לצבא כמו אבא שלי, כמוני, וכמו הילדים של חורף 73'". 

אדם המשיכה: "כי אין בכוחנו להפסיק את השאיפה לסלקנו בחזרה לגלות, ואין ביכולתנו למנוע מהאסלאם הקיצוני לקדש פיגועי התאבדות. אין לנו דרך להפוך את מי שרוצח אנשים תמימים לחסיד של שפיות. לעולם לא נוכל לדבר עם מי שמשימתו היא שלא שנהיה פה - זאת המציאות. ‫כשאנשים נרצחים בערב שישי כשמחבלים יורים בנו ברחוב אני לא אבטיח לביתי שהיא לא תלך לצבא, ‬‫אבל אבטיח שיש לה את הצבא הכי טוב".
 

לסיום כתבה: "‫כי כל שביכולתנו לעשות, הוא להציב חומה איתנה, בין מדינת היהודים ובין מבקשי רעתה. יש לנו את כל היכולות, אבל חסרה ההבנה: בניסיון להימנע ממלחמות, נמשיך להירצח פה בשגרה.‬ אנחנו יותר מידי אדישים, וסלחנים ופוחדים ממה יגידו זרים, בורים וצבועים. אנחנו נותנים יותר מידי הסברים. כשהיחידים שצריך לתת להם דין וחשבון הם הדורות הבאים. וכרגע, ילדה שלי קטנה אני עוד לא אמא וכבר מוצפת רגשות אשמה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה