תקשורת ומדיה

סיון כהן פותחת חזית נגד ראש עיריית ת"א: "מפחיד להסתובב"

המגישה של רשת 13 בביקורת קשה על רון חולדאי: "לפני שאתה מבקר את כל העולם ומבלי לדבר על הבנייה והטינופת למה שקורה עם ההומלסים והנרקומנים אתה מודע? או שזה לא מופיע במצגות?"
מערכת ice |  2
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
העיתונאית הוותיקה של רשת 13, סיון כהן סבן פתחה חזית עם ביקורות חריפות נגד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, בעקבות אמירות של חולדאי לאחרונה בעוד שעירו, ת"א, עדיין סובלת מלא מעט כשלים.
כהן כתבה: "אהלן רון חולדאי שניה לפני שאתה מבקר את כל העולם ומבלי לדבר על הבנייה והטינופת למה שקורה עם ההומלסים והנרקומנים אתה מודע? או שזה לא מופיע במצגות? מפחיד וכואב להסתובב ביותר מדי חלקים של העיר שלך סע על לה גווארדיה או תבקש פרטים אצל בעלי העסקים ברוטשילד-הם כבר יספרו לך".
 
רק לאחרונה נתלתה על בניין עיריית תל אביב כרזת ענק המדמה את מגילת העצמאות, באורך 36 מטר וברוחב 10 מטר. המגילה נתלתה בחזית המבנה לכיוון רחוב אבן גבירול. ראש העירייה רון חולדאי פרסם את תמונת המגילה ברשתות החברתיות וכתב: "אנו מציגים מהיום העתק ענק של מגילת העצמאות על בניין העירייה. תזכורת לחברה בישראל ולמנהיגיה, זו היא דרכנו ואלו ערכינו".

מי שביקר אותו אז היה כוכב הרשת יבגני זרובינסקי, ששיתף באינסטגרם שלו צילום של הציוץ של חולדאי, וכתב בתגובה: "מה שהזכיר לי שבאירועי הגאווה, נתלו דגלי גאווה ברוב תל אביב, עד שהגיעו לכניסה של יפו, וחולדאי התראיין בנושא ואמר שזה לא נכון ונתלו גם ביפו. שאלתי חבר ערבי, תושב יפו, אם הוא ראה דגלים כאלה ביפו והוא נקרע לי מצחוק בפנים: "חחח נראה לך?" והמשיך זרובינסקי: "אז ביקשתי פה ברשתות אם מישהו יכול לשתף אותנו בתיעוד של דגל גאווה ביפו. עד היום אני מחכה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חולדאי עבר זמנו ממזמן (ל"ת)
    דן 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    הרוסי מחמד של ביבי נותן עבודה. מטופשת (ל"ת)
    Anj 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור