תקשורת ומדיה

פיצוץ ברשת 13: סיון כהן ואביעד גליקמן בעימות חריף

לאחר שפרשן המשפט כתב: "פרשת הפדופילים" (שלא הייתה ולא נבראה): הסוף", העיתונאית השיבה לו: "מי שעשה כאן ספין זה אתה", ונענתה מיד: "הציפייה שלי מעיתונאים היא לבדוק טוב טוב את הטענות שלו ולא להיגרר לקונספירציות הזויות כפי שקרה במקרה זה"
מערכת ice |  4
אביעד גליקמן (צילום חדשות 13, freepik)
אחת הפרשות שהסעירו את המדינה לאחרונה, הייתה 'פרשת הפדופילים' שחשפה עיתונאית חדשות 13 סיון כהן סבן בתכנית התחקירים החדשה שלה, אלא שנראה שכתב המשפט של הערוץ אביעד גליקמן, לא כל כך מתרשם מהממצאים.
גליקמן כתב תחילה: "פרשת הפדופילים" (שלא היתה ולא נבראה): הסוף.בית המשפט העליון דחה היום את כל טענותיו של אלעד בן נון וקבע כי בן נון ירצה 10 שנים בכלא. בית המשפט קבע כי בן נון פעל בשחטה ערמומית ומניפולטיבית כדי ליצור הזדמנות פז לסחוט את המתלוננים ולהעמידם במצב בו חשיפת הסחיטה היא כמעט בלתי אפשרית. והערה קטנה שלי: רגע לפני שמפרסמים טענות קשות נגד המשטרה והפרקליטות מצידו של עבריין מסוכן צריך לקחת נשימה ולבדוק הכול. זה גם ישים סוף לכל הקונספירציות ההזויות שרצו פה".

כהן השיבה לדבריו: "גליקמן, מעריכה אותך אבל מי שעשה כאן ספין זה אתה שופטי העליון נדרשו להכריע באשר לקיצור עונשו של בן נון שלרגע לא נטען שהוא אחד מלו צדיקים.להיפך! לו היית בדיון היית שומע שהם מתחו ביקורת על התנהלות הפרקליטות והמשטרה כשלא בדקו האם באמת מדובר ב״קורבנות״ וזו הנקודה שגם בפרקליטות הודו בה".
גליקמן ענה: "1- מעריך אותך בחזרה. ולא דיברתי עלייך 2- לא הבנתי באיזו נקודה הודו בפרקליטות 3- כשמגיע עבריין מסוכן ומפיץ שמועות ללא ביסוס, הציפייה שלי מעיתונאים היא לבדוק טוב טוב את הטענות שלו ולא להיגרר לקונספירציות הזויות כפי שקרה במקרה זה( ושוב הכוונה לא אלייך)".
על כך השיבה העיתונאית: "העבריין הוא לא הסיפור! בפרקליטות הודו-ציטוט ״לפחות ב 7 מהמקרים היה מקום להעמיק בחקירה״ לקחת את ההחלטה היום ולייחס אותה לפרשה כולה זה פשוט ספין כי זה לא רלוונטי. מעריכה שקראת את הכרעת הדין"
גליקמן השיב: "בוודאי שהעבריין הוא הסיפור. אם הוא בא ומספר סיפורים הזויים ומפיץ שמועות קונספריטיביות ללא שום ביסוס אז בטח שהוא הסיפור. לקחת את דבריו כתורה מסיני זה ספין. מניח שקראת בהכרעת הדין את מה שנכתב עליו".
 
לסיום כתבה כהן: "תורה מסיני? אתה רציני? צפית בחומרים מחדרי החקירה שלהם? קראתם פרוטוקולים? האזנת לשיחות שהקליטה המשטרה? הוא חלאת המין האנושי וזה נאמר גם בשידור הסרט. הוא לא הסיפור! לא מתאים לך. בחיי".
גליקמן הסביר: "צפיתי וקראתי הכול. דיברתי עלייך?? הדגשתי מלכתחילה שלא עלייך דיברתי נכון? ראית את הפרסומים לפני הכתבה שלך שמאשימים את הפרקליטות בהגנה על פדופילים? זה נכון בעינייך? ראית את הקונספירציות ההזויות על חברי כנסת שהם בין הפדופילים שנתפסו? לא נשמע לך הזיה?".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    להחרים את ערוצי התעמולה 12, ו 13 הם מלבים שנאת אחים (ל"ת)
    אלון 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    גליקמן הוא תעמולן שמאלני.. במסווה פרשן משפטי.
    רני גוטליב 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא מחויב למערכת המשפט שעליה אמרה פרופ' רות גביזון ז"ל..:"פשה הריקבון במערכות המשפט "..
    סגור
  • 2.
    גליקמן הלקקן הכי גדול בהיסטוריה
    גל 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גליקמן אתה צריך לככב בספר של גינס, הלשון הכי ארוכה בלקיקת ת ח ת . איפ כמה הלשון שלך נמצאת עמוק ב ת ח ת של הפרקליטות בא להקיא ממך כבר.
    סגור
  • 1.
    גליקמן עבד נרצע
    אורח 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הוא יצדיק את הפרקליטות בכל מקרה כי הוא חי מפיהם
    סגור