תקשורת ומדיה

סיון כהן בחשיפה כואבת: "הם הוצאו מהבתים הקשים ביותר בישראל"

סיון כהן סיפרה על שף שהבריז ברגע האחרון לבשל עם ילדים בסיכון, והצליחה לגייס את רותי רוסו ומיכל אנסקי למשימה ברגע האחרון, שהגיעו לבשל עם אותם ילדים: זה כל כך מרגש אותי. הן עזבו הכל ובאו לבשל עם המלאכים הקטנים. ילדים בסיכון, שהוצאו מהבתים הקשים ביותר בישראל. מדהימות"
מערכת ice | 
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
סיון כהן, כתבת רשת 13 ומגישת התוכנית "הכל כלול", העלתה בתחילת השבוע ציוץ לחשבון הטוויטר שלה, בו היא חושפת סיפור עצוב הודות שף מפורסם בישראל, שהתחייב לבשל עם נערות בסיכון, אך הבריז להן ברגע האחרון.
סיון כהן כתבה בציוץ שהעלתה: "שף מפורסם שהבטיח לילדות בסיכון, הסיפורים הכי קשים שיש בישראל, שיגיע לבשל איתן בחמישי הקרוב אחה״צ, החליט להבריז להן. שבועות הן מחכות-אבל הוא לא יגיע". בהמשך, פנתה סיון כהן אל העוקבים שלה כדי שמישהו אולי יוכל לעזור לאותן ילדות: "תגידו לי שיש כאן מלאכים/יות שיכולים לעזור עם לינק לשף/ית עם לב גדול שיגיעו לשמח את הילדות?".
בסופו של דבר,  השפית רותי רוסו ומיכל אנסקי נענו לקריאה ומיהרו להירתם למען הילדות במצוקה. אתמול (חמישי) העלתה כהן סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו תמונה של השתיים מבשלות עם הילדות וכתבה: "התמונה הזו כל כך מרגשת אותי... מיכל אנסקי ורותי רוסו עזבו את הכל והגיעו לבשל עם המלאכים הקטנים האלה ארוחת ערב... ילדים בסיכון, שהוצאו מהבתים הקשים ביותר בישראל. מדהימות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה