תקשורת ומדיה

עדן בן זקן זועמת: "שיתנו עונשים כבדים להתעללות בילדים קטנים"

עדן בן זקן התייחסה לסיפור המזעזע של התעללות בגן ילדים: "הגיע הזמן שיתנו פה עונשים כבדים להתעללות בילדים קטנים! תשתפו כדי שלא יקרו מקרים כאלה יותר".
מערכת ice |  1
עדן בן זקן (צילום אינסטגרם/ עדן בן זקן)
עדן בן זקן שיתפה היום (רביעי) סיפור כואב במיוחד של חשד להתעללות קשה בגן ילדים במושב עזריה שבמועצה האזורית גזר, של צוות הגן דניאל בכור, דודי לגלי, דניאל בכור, ירדן ציון לגלי ודיאנה ביוק.
בפוסט שעלה לרשתות החברתיות נכתב על הסיפור הנוראי: הצוות ממעון רחלי בעזריה - קבלו אותם.  דודי ודיאנה כלאו פעוט יותר מחצי שעה באמבט עמוק, ובזמן שהוא צרח את נשמתו לצאת, לעגו לו וצחקו עליו. דודי זרק עליו תיקים, ועודד פעוטות להרביץ אחד לשני, חזק! הרים פעוט מהקרסוליים וזרק אותו למזרן, ופעוט אחר כלא על מדף גבוה שתלוי מתחת לתקרה".
עוד נחשף כי "דניאל הרעיבה פעוט, חילקה לכל הפעוטות אוכל, ועל פעוט אחד פסחה בכוונה, אז הגיע דודי, וגרר אותו על הכסא רחוק מהשולחן, דניאל החליפה לו בגדים, ודודי השכיב אותו לישון בלי שאכל!!! דיאנה ביוק ניערה פעוט מהיד רק כי ביקש לצאת מהמכלאה שהיא סגרה אותו בג'ימבורי עם שער. וירדן אשר מואשמת בהפרת חובת דיווח "רק" צפתה בזוועות, עברה ליד פעוט שדופק על דפנות המיכל שכלאו אותו, והמשיכה בעיסוקיה כאילו לא מתרחשות לעיניה זוועות שהדעת לא מסוגלת לעכל בכלל!!!"
הזמרת עדן בן זקן לא יכולה הייתה להישאר אדישה לנושא והעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו היא כתבה: "הגיע הזמן שיתנו פה עונשים כבדים להתעללות בילדים קטנים! תשתפו כדי שלא יקרו מקרים כאלה יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזעזע ברמות
    יוסי 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט מזעזע מה זה הרוע הזה
    סגור