תקשורת ומדיה

נדב אבקסיס חושף את הקשר המפתיע למספר 2 של בן-גביר

בקהילת הלהט"ב כבר נשמעים קולות של חשש לגבי פעולות אפשריות של הממשלה לעתיד. נדב אבקסיס מבקש להרגיע וחושף מה אמר לו אביו של אחד המועמדים בעוצמה יהודית 
מערכת ice |  1
נדב אבקסיס (צילום מאיר כהן)
קולות רבים ממנה המרכז-שמאל נשמעו לאחר היוודע תוצאות הבחירות החד-משמעיות בהם ניצח גוש הימין. חלק מהקולות האלו חששו מפגיעה קשה בנושא הלהט"בי, מממשלה חדשה שחצי ממנה יהיו מפלגות דתיות וחרדיות.
הקומיקאי נדב אבקסיס, שמנהל זוגיות עם גבר ומנגד גם לא מסתיר את נטייתו הימנית, התראיין לדני קושמרו בחדשות 12 והרגיע את הרוחות של אלו מקהילת הלהט"ב שחוששים מפגיעה בהם.
אבקסיס סיפר שכאשר היה נער דתי ולמד בישיבה, הוא הלך לביתו של ראש הישיבה שלו כדי להודיע לו שהוא יוצא מהארון. ראש הישיבה אמר לו "אני אוהב אותך ומקבל אותך כמו שאתה, עם מי שאתה". 

אותו ראש ישיבה, מספר אבקסיס, הוא אביו של חבר הכנסת (ואולי השר) המיועד יצחק וסרלאוף, מספר 2 ברשימת עוצמה יהודית של איתמר בן-גביר. 
"עכשיו יצחק וסרלאוף אומר 'אני לא תומך במצעדים'. אז מה אם הוא לא תומך?" שאל בתמיהה אבקסיס את קושמרו, "הוא אמר 'אני גם לא אצביע נגד, לא אעשה כלום, אז הוא חייב להיות בעד?"
 צילום חדשות 12
גם בן גביר אמר דברים דומים מספר פעמים בראיונות איתו בשנה האחרונה. אבל מי שלא חושב כמוהם הוא נציג מפלגת 'נעם' אבי מעוז, שנכנס עם הציונות הדתית-עוצמה יהודית ברשימה לכנסת. 
מעוז מיהר לעורר סערה אחרי תוצאות הבחירות ואמר בראיון לישי שנרב ויניר קוזין בגלי צה"ל כי יפעל משפטית לביטול מצעד הגאווה. "נתחיל בירושלים ואז נראה לגבי תל אביב".
בליכוד מיהרו להתנער מהדברים ומסרו בשם ראש הממשלה הנכנס נתניהו: "לא תהיה שום פגיעה במצעדי הגאווה או בסטטוס קוו הקשור בקהילת הלהט"ב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה ?????
    מוטי 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מעניין אותי מה לקקן הישבן של ביבי אומר או חושב ?
    סגור