ויראלי

נטלי דדון המומה: מדוע נחסם החשבון שלה באינסטגרם?

הדוגמנית נטלי דדון הצטרפה למחאה נגד הטבח ההזוי והאכזרי שמתרחש בחברון, וגילתה שהאינסטגרם חסם אותה
מערכת ice |  1
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
הדוגמנית נטלי דדון, שבשנה האחרונה הפכה גם לאושיית רשת המזוהה עם הימין הפוליטי, גילתה היום (שבת) להפתעתה כי החשבון שלה באינסטגרם נחסם.
אמנם כמעט 800 אלף העוקבים שלה יכולים להיכנס ולראות את הפוסטים שלה, אך מצדה נראה שהיא לא יכולה להיכנס לחשבון. הסיבה לחסימה ככל הנראה: פרסום כמה מהסרטונים המזוויעים מהטבח בכלבים שהתרחש השבוע בחברון.

האינסטגרם החסום מהצד של נטלי דדון
בינתיים, ללא סטורי באוויר, הפוסט האחרון של הדוגמנית הוקדש לפרגון לחברת הכנסת מאי גולן, שנכנסה שוב פעם לכנסת ברגע האחרון לאחר שהוצבה במקום ה-32 ברשימת הליכוד, בדיוק אותו מספר מנדטים שקיבלה המפלגה בבחירות.

דדון כתבה, "אני אוהבת את הקול הנשי, לכן המנדט ה 32 של הליכוד משמח אותי באופן אישי קצת יותר, עוד אישה שנכנסה לכנסת, זה חשוב ואני מאמינה בכל ליבי שהיא תייצג את כל נשות ישראל ולא רק חלק ממנו. אני עוקבת אחרי חברי הכנסת יותר מבעבר, אי שם, מאי גולן הצליחה לתפוס את תשומת ליבי."
"שימו בצד לרגע את ה"רק ביבי/רק לא ביבי" שימו בצד לרגע אם דעותיה מתיישבות עם דעותיכם…אי אפשר שלא לפרגן לה על האומץ, החדות והאיתנות בתוך מרחב קשוח , מאי היא אישה עוצמתית שלא חוששת להביע את עמדותיה, נחושה בתקופה לא פשוטה בה אנשים מרשים לעצמם לכתוב ולומר דברים לא פשוטים. עמדה מול תומכי טרור במצח נחושה וללא בושה נתנה להם את כל האמת בפרצוף (אני רוצה להאמין שלפחות בזה אנחנו מאוחדים כעם אחד). כן ירבו נשים שכאלו... אני אוהבת אותך!"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נכון לעכשיו החשבון באוויר (ל"ת)
    אריק 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור