תקשורת ומדיה

נטלי דדון מתפרקת: "תעירו אותי מהסיוט, איזה שפל נוראי"

נטלי דדון התפוצצה על כך שישראלים רבים מעוניינים שבל"ד יעברו את אחוז החסימה: "שנאת אחים נוראית שמכאיבה בעצמות! לאן הגענו?! איזה שפל נוראי לעם ישראל"
מערכת ice |  3
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
בחירות 2022 הגיעו אמש (שלישי) סוף סוף לסיומן אחרי חודשים רבים של ציפיות. המנצחים הגדולים הם גוש הימין, שניצח ובגדול ובנימין נתניהו יעשה את דרכו בקרוב מאוד בחזרה ללשכת ראש הממשלה בבלפור. 
מי שהגיבה על הנושא ברשתות החברתיות היא הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה, נטלי דדון, שהתפוצצה: "תעירו אותי מהסיוט, מאות אזרחים שרואים בעצמם אנשים טובים, נאורים, שפויים... יושבים בבית ומחזיקים אצבעות לבלייד - מפלגה שיושבים בה תומכי טרור, מבקשי רעת חיילנו, יושבים ומתפללים שהשפלים האלו יעברו את אחוז החסימה. שנאת אחים נוראית שמכאיבה בעצמות! לאן הגענו?! איזה שפל נוראי לעם ישראל".
דדון המשיכה: "שתבינו את גודל האירוע: אלפי אנשים כוססים כרגע ציפורניים ומתפללים שמפלגת הטרור בל"ד תעבור את אחוז החסימה ותכנס לכנסת. בל"ד - מפלגה שמהללת מחבלים, שלא מגנה רצח יהודים בפיגועים וטוענת שזה לגיטימי, מעודדת פגיעה בחיילים ושוטרים, יו"ר המפלגה הקודם שלהם ריגל לטובת חיזבאללה מתוך הכנסת בזמן מלחמת לבנון השנייה, חותרים ופועלים נגד מדינת ישראל וצה"ל ועוד ועוד".
"זו המפלגה שכרגע מתפללים שתעבור את אחוז החסימה ותמשיך לחבל נגד המדינה מתוך כנסת ישראל. טירלול!". לסיום כתבה דדון: "וזה שאף אחד לא מתעכב על האירוע הנוראי שמתקיים בחברה שלנו. 300,000 מאזרחי ישראל הצביעו למפלגות שתומכות בהרג ישראלים״
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מטלי
    ערן 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שהוביל לשנאת אחים זה השקרן בן שקרן
    סגור
  • 2.
    ישראל 2022 אפשר לנשום- העם השפוי והבריא
    צודקתת 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה וחרפה! ביזיון עופו מהמדינה איבדתם את זה לחלוטין חסרי היגיון בריא אנשים לא שפויים בתור אחת שבוחרת תמיד מרכז… ימין לייט לייט ומקשיבה עכשיו בתקשורת לכל ענין בן גביר מתחילה להתחרט שלא הצבעתי לו ברצינות צודק לחלוטין - עונש מוות למחבלים! - אני בעד ולחלוטין - נידוי חברי כנסת תומכי טרור מהממשלה! חד חד חד משמעית….(מעודדים לרצח שלנו) *תחשבו על כל המחבלים שרצחו אנשים חפים מפשע ילדים חיילים …. ויושבים בכלא על חשבוננו וחלקם משתחררים וחזרו לחיים רגילים בעסקאות טיעון (1000 מחבלים לדוג׳ בעסקת שליט (שזה לא הדיון) אין הרתעה זה התקווה שלהם, מוות למחבלים שרצחו-בטח חייב…. תחשבו על המשפחות שלכם, כל בר דעת שפוי בדעתו צריך לחשוב כך! אולי יכנס לכם שכל… ולשמחתנו להרבה יש העם אמר דברו והעם מורכב ולא קיצוני פשוט מצוין ישראל 2022 אפשר לנשום
    סגור
  • 1.
    פרופורציה
    אורטל 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש מי שמייחל לקולות החיילים ויש מי שמייחל לקולות המחבלים
    סגור