תקשורת ומדיה

נטלי דדון נגד ליאור דיין: "הוא לא חייב להבין את כולם"

בנו של אסי דיין טען ברדיו נגד אשת התקשורת: "רעיון אצלה הוא כל דבר עקרונית שיביא תשומת לב - שם הלב נמצא. אני באופן אישי מבולבל מהבחורה הזאת, אני לא יודע מה היא. מה המסרים שהיא מעבירה?", וזו התשובה שהיא נתנה
מערכת ice |  1
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
בתוכניתה של אורטל עמר וליאור דיין ברדיו "לב המדינה" השניים התייחסו לערב בהשתתפות נטלי דדון העונה לשם "הרב והדוגמנית", כאשר בפרסומים שלו כונתה נטלי גם "אשת חסד", השיחה מהר מאוד הגיעה למחוזות לא נעימים.
דיין טען מיד: "אני באופן אישי מבולבל מאוד מהבחורה הזאת, אני לא יודע מה היא. כתוב בהזמנה שהיא דוגמנית, מנחה, משפיענית ואשת חסד. קודם כל אם את אשת חסד - בואי תתרמי את כל ההכנסות מהערב הזה, זה מה שאשת חסד אמיתית הייתה עושה".

עוד הוסיף: "נטלי דדון היא פשוט מומחית בלהיכנס לנישות, פתאום היא ימנית, פתאום אשת חסד, פתאום אני אבקר באוקראינה. הרעיון אצלה הוא כל דבר עקרונית שיביא תשומת לב - שם הלב נמצא. אני באופן אישי מבולבל מהבחורה הזאת, אני לא יודע מה היא. מה המסרים שהיא מעבירה?"
דדון הגיבה: "קודם כל, לא אני כותבת ההזמנה ומחמיא לי מאוד שכך בחרו להציג אותי. בטח שלא מתנצלת על היותי אני. כאישה החיה בשנות האלפיים לא חושבת שאני צריכה הגדרה אחת, אני יכולה להיות כל כך הרבה דברים וליאור לא חייב להבין את כולם ובטח שלא חייב להתחבר לכל העולמות בהם אני נוגעת".
עוד הסבירה: "הגיע הזמן להפסיק לצמצם נשים לא?! מאחלת למר דיין לחפש תשומת לב דרך חסדים ולא דרך ביקורת שלילית על אנשים אחרים, העולם יהיה מקום הרבה יותר טוב לחיות בו ויש מצב גדול אפילו שהוא יהווה השראה חיובית בימים בהם אנחנו שואפים לאחדות. מחבקת אותו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נטלי דדון גוף של פצצה, ומוח אחרי הפצצה
    ישראלי 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל דבילית מצויה מקבלת במה להבעת דעות היא סיימה 8 שנות לימוד באותה כיתה, אבל הפכה לדוברת ביביסטית.
    סגור