תקשורת ומדיה

חושף פרשת "הסרסור בסוהרות" זכה בפרס יוקרתי

לירן לוי, כתב המשטרה והפלילים של ידיעות אחרונות, זכה בפרס על שם יחזקאל אדירם ז"ל בזכות חשיפתו וטיפולו בפרשת הסרסור בסוהרות
מערכת ice |  1
לירן לוי (צילום עוז מועלם)
אגודת העיתונאים תעניק פרס לחושף פרשת הסרסור בסוהרות, כתב המשטרה והפלילים "ידיעות אחרונות" ו-ynet, לירון לוי. הפרס הכספי על תחקירים ופלילים על שם יחזקאל אדירם ז"ל יוענק במסגרת הטקס המרכזי בכנס אילת לעיתונות ה-15 שייערך בין ה-13.11-16.11.
לירן לוי חשף את פרשת סרסור הסוהרות בכלא גלבוע כבר בשנת 2018, ומאז ממשיך ללוות את הסיפור ללא הרף. לאחרונה חשף כי לא מדובר רק בהטרדות מיניות אלא גם בחשדות לאונס. יו"ר אגודת העיתונאים, רותם אברוצקי: "בזכות החשיפות של לירן, הפרשה זוכה להתייחסות הממסד אחרי שנים של שתיקה, מבכירי המשטרה, דרך שר הביטחון שהודיע שיבחן מחדש שיבוצי סוהרות ועד לראש הממשלה שדרש תשובות מנציבת שב"ס". יו"ר כנס אילת לעיתונות ומנכ"ל אגודת העיתונאים, יוסי בר מוחא: "האגודה גאה להעניק את הפרס על שמו של חברנו יחזקאל אדירם ז"ל שהיה גם הוא כתב ידיעות אחרונות, לעיתונאי לירן לוי, שלא רק הביא לחשיפת הדברים החמורים, אלא אף פועל כדי להביא לתיקון הכשלים".
כנס אילת ה-15 לעיתונות יתקיים במרכז הכנסים של מלונות הרודס יקדיש השנה פאנל מיוחד לפרשת הסוהרות בכלא גלבוע – "מי יחקור את החוקרים? מי ישמור על הסוהרים?", בהשתתפות משפטנים ועיתונאים בהם כמובן חושף הפרשה לירן לוי. הכנס שבו צפויים להשתתף גם השנה כאלף איש, מכל כלי התקשורת לצד בכירים בממשל ובמערכת המשפט מהווה במה יחידה מסוגה לדיון ציבורי אודות תפקידיה ותפקודה של התקשורת בדמוקרטיה הישראלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לירן לוי תחקירן מספר אחד.יישר כח (ל"ת)
    רמי 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור