משפט

חושף פרשת הסרסור בסוהרות מתנצל: "סליחה ששכנעתי אותך להתלונן"

לירן לוי כועס על ההחלטה הסופית בפרשה שהסעירה את המדינה, בה עמדו המחבלים הכלואים בכלא גלבוע והסוהרות שפיקחו עליהן: "סליחה שחפרתי לך וגרמתי לך להאמין שהצדק ייצא לאור, אני בוגר הטיוח". ומי האשמים שלו במחדל?
מערכת ice |  1
בית הסוהר גלבוע (צילום פלאש 90)
פרשת הסרסור בסוהרות בכלא גלבוע תסגר בשל סעיף מרתיח במיוחד, לפיו בשל היעדר מצלמה לזווית בה התרחש האירוע, לא ניתן יהיה להאשים את המחבל לכאורה בביצוע המעשים בסוהרת. העיתונאי לירן לוי בחר דרך יצירתית להביע את צערו על כך.
לוי כתב: "אני רוצה לבקש סליחה מהחיילת "הילה" שעטאללה אנס בחסות המפקדים בכלא גלבוע. סליחה ששיכנעתי אותך להתלונן במשטרה, סליחה שחפרתי לך שחייבים לדווח הכל וסליחה שגרמתי לך להאמין שהצדק יצא לאור! אני בוגר הטיוח של למברגר ביולי 2020. מה בדיוק חשבתי לעצמי? חוץ מעוגמת נפש, לא יצא מזה הרבה".
 
עוד המשיך במתקפה: "מי שעוד צריך לבקש סליחה מהסוהרות זה שר הבט"פ לשעבר גלעד ארדן שהפקיר אותן, סירב לפטר את קצין המודיעין למרות הממצאים החמורים ולקח חלק פעיל בטיוח הפרשה ב2018. איך ארדן עדיין שגריר ישראל באו"ם? פוליטיקאי פחדן ולא ראוי!".
לסיום כתב: "יש דרך אחת להגיע לחקר האמת בפרשת סרסור הסוהרות וטיוח החקירה. רק ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את שב"ס, שב"כ, משטרת ישראל והפרקליטות, תוכל לספק לציבור תשובה ברורה: מי נתן את ההוראה לסרסר בחיילות ומי טייח את הפרשה החמורה. נתניהו, לפיד וגנץ, זו החובה שלכם לציבור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק במאה אחוז. חייבים וועדת חקירה ממלכית עכשיו!!
    דוד הסעות 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם אנחנו לא רוצים להתאבד - חייבים טיפול יסודי לניקוי כל הריקבון במערכות השלטון
    סגור