משפט

פרשת הסרסור בסוהרות: האישומים נגד המחבל האנס עולים שלב

בפרקליטות החליטו להוסיף לכתב האישום של מוחמד עטאללה אשומים על מעשים מגונים
מערכת ice | 
כלא אילוסטרציה (צילום unsplash)
המשטרה מריצה את חקירת פרשת הסוהרות להילוך מהיר. אביעד גליקמן מחדשות 13 מפרסם הערב התפחויות בחקירה ובכתבי האישום -  "בפרקליטות נוטים להחמיר את כתב האישום נגד האסיר הבטחוני, מחמוד עטאללה, ולהוסיף לו עבירות נוספות של מעשים מגונים, וזאת לאחר ששתי מתלוננות התלוננו נגדו בינואר האחרון. לגבי חקירת האונס, היום הגיעו חוקרי המשטרה( באופן חריג) לאזור ביתה של המתלוננת כדי  לגבות ממנה עדות נוספת. בשבוע הבא צפוי להיערך עימות בינה לבין האסיר הבטחוני.

גליקמן מוסיף "קצת סדר בלוחות הזמנים: המתלוננת הגישה את התלונה ביוני האחרון, וזאת לאחר שבינואר דיווחה על מעשים מגונים מצד האסיר(לא על אונס) אבל לא רצתה להיקרא מתלוננת. במשטרה ובפרקליטות ממשיכים בחקירה בנסיון לדלות ראיות נוספות שתומכות בגרסתה. המתלוננות במשטרה טענו שלא דיווחו לאף אחד על המעשים שבוצעו בהן."
הפרשה גררה תגובות כועסות מבכירים לשעבר מהצבא והמשטרה. כך למשל כתב אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר "אני לא מבין את הרמטכ״ל וראש אכ״א. מדובר בחיילות שלהם, שגוייסו מתוקף חוק שרות ביטחון והוצבו ע״י צה״ל ב״יחידה מחוץ לסד״כ״ (ככה קוראים לזה) בשב״ס. אף אחד לא שאל אותן. וזה נכון שאם יפנו את כלל החיילות משב״ס עד לקבלת הבהרות לעדויות המזעזעות זה סוג של לקיחת אחריות - אבל זה באחריותם". 
תת גונדר בדימוס, בטי להט, מנהלת בתי כלא לשעבר הגיבה גם היא "אני בחיים לא יכולה לדמיין, איך סיטואציה כזאת יכולה בכלל להתקיים" אומרת להט ומוסיפה "זה פשוט מחריד אותי מחליא אותי, לא יודעת מה להגיד לך".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה