תקשורת ומדיה

מאיה בוסקילה בחשיפה אינטימית: "האהבה הכי גדולה שהייתה בחיי"

אחרי שמאיה בוסקילה חשפה את הזוגיות עם  שאולי שלוים, הצעיר ממנה בכמעט שני עשורים, היא העלתה לסטורי שלה תמונה אינטימית איתו כשכתבה: "אנחנו ההוכחה, שאהבה ענקית, כנה ואמיתית, יכולה לבוא בלי הבדלי הגילאים"
מערכת ice |  1
מאיה בוסקילה (צילום אינסטגרם)
הזמרת מאיה בוסקילה ידעה הרבה מאוד עליות ומורדות בקשר שלה עם גרושה, עוזי אזולאי, קשר שנגמר בגירושין לפני כשנה וחצי. מאז, בוסקילה הספיקה לחשוף את הקשר החדש שלה עם שאולי שלוים, הצעיר ממנה בכמעט שני עשורים. 
בוסקילה חשפה כאמור לפני כחודש וחצי את הקשר החדש עם פוסט שהעלתה לרשותות החברתיות בו כתבה: "מאות שאלות ביממה האחרונה, אז לפני שיתחילו הספקולציות. 'את הרבה זמן לבד?', כן לקחתי את הזמן. 'מי זה בסטורי?' בן זוגי. 'אז את לא רווקה?' - כבר לא. 'את מאוהבת?' - כן מאד. 'מי הוא, מה שמו, מה הגיל שלו?' - גבר מהמם שלא מעניין אותו להיחשף, הוא לא נמצא כאן בשביל זה".
אתמול (שני) העלתה בוסקילה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא תייגה את בן זוגה עם תמונה חושפנית במיוחד של השניים, כאשר הוא מרים אותה מאזור הישבן ומחבק אותה. בסטורי רשמה: "אתה האהבה הכי גדולה שהייתה לי בחיי. אנחנו ההוכחה, שאהבה ענקית, כנה ואמיתית, יכולה לבוא בלי הבדלי הגילאים. אני אוהבת אותך חיים שלי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פאדיחות
    גולה 09/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צעיר בשני עשורים ????
    סגור